دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب

وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرت‌عالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید؛ تقدیم می‌دارم.
کد خبر : 511078
1399060600075031221056034.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا وزیر بهداشت در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش تصریح کرد: صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرت‌عالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید تقدیم می‌دارم.


متن این نامه به شرح زیر است:


محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه‌ای 


مقام معظم رهبری -مد ظله العالی


سلام علیکم


ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، صمیمانه مراتب قدردانی و سپاس بیکران خود و همه همکارانم را خدمت حضرت‌عالی که در برگزاری مراسم عزای حسینی، نمادین و همچون همیشه درس آموز و اسطوره وار عمل فرمودید تقدیم می‌دارم.


بی‌ تردید خیل عظیم علمای عالیقدر، وعاظ ارجمند، مداحان عزیز و هیئت مذهبی عزادار با پیروی از این شیوه بزرگوارانه و خردمندانه، محرمی با عظمت و دور از آفت بیماری با ویروس منحوس در تاریخ سرزمینمان رقم خواهند زد.


طول عمر با عزت و سرشار از تندرستی برای حضرت‌عالی، بزرگواران همراه و ملت شریف ایران از خداوند منان مسئلت دارم.


سعید نمکی-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته