دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1399 - 15:30
مهدوی ارفع:

اعتماد برخی جوانان به رسانه‌های بیگانه خطرناک است

یک استاد اخلاق گفت: متأسفانه برخی جوانان به رسانه‌های بیگانه و دروغ‌پردازی‌های آنان اعتماد می‌کنند و دشمن از آن بهره‌برداری می‌کند.
کد خبر : 511029
IMG_2100.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دولت‌آباد، حمیدرضا مهدوی ارفع در مراسم عزاداری هیئت شهدای جهاد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد گفت: عبرت در حوزه فردی منجر به اخلاق و بصیرت سیاسی می‌شود و اگر شبهه‌ای در مورد حکومت اسلامی به ذهن ما رسید باید این احتمال را داد که ممکن است این القائات توسط دشمن باشد.


وی اضافه کرد: متأسفانه برخی جوانان به رسانه‌های بیگانه و دروغ‌پردازی‌های آنان اعتماد می‌کنند و دشمن از آن بهره‌برداری می‌کند.


این استاد اخلاق با بیان اینکه الگوی فریب دشمن بسیار زیرکانه‌تر و قوی‌تر شده است، افزود: دشمنان پیش از این مستقیماً به انقلاب و جمهوری اسلامی حمله و اهانت می‌کردند، اما امروز با القای شبهات و دروغ‌پردازی در پوشش اخبار و بعضاً حرف‌های درست در راستای جلب مخاطب، آرام آرام در ذهن ملت و جوانان رسوخ می‌کنند و این جنگ شناختی است که دشمن به راه انداخته است.


نباید تحت تأثیر القای شبهات غرب قرار بگیریم


مهدوی ارفع بیان کرد: هرگاه شبهه‌ای به حکومت دینی و حاکم عادل اسلامی به ذهن رسید باید ابتدا به این فکر کنیم که ممکن است در جریان هدفمند رسانه‌ای و القای شبهات غرب و استکبار قرار گرفته و تحت تأثیر این فضا دچار خطا شده باشیم.


وی با بیان شرایط زمان خلافت امام علی (ع) و اکنون افزود: وقتی که حاکم برحق حکومت را در دست می‌گیرد، شفاف پای اجرای عدالت و احکام خداوند می‌ایستد و این موضوعی است که حاکم باطل از آن زیان می‌بیند و با آن مخالف است.


این استاد اخلاق تبیین کرد: حکومت اسلامی باورها و ارزش‌های باطل گذشته را از بین برده و احکام الهی را اجرا می‌کند.


مهدوی ارفع تشریح کرد: اینکه جامعه دچار فتنه‌های متعدد می‌شود نشان‌دهنده حقانیت انقلاب و درستی مسیر حرکت جمهوری اسلامی است، چراکه دشمن پی در پی سعی در ایجاد مشکل دارد.


وی تأکید کرد: زندگی در حکومت اسلامی همان‌قدر که شیرین است تلخ نیز هست و بنا به توصیه امام علی‌(ع) تنها با عبرت و تقوای سیاسی می‌توان از دچار شدن به خطا جلوگیری کرد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته