دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

صعود 4 پله‌ای پرسپولیس در جدول/ بی دقتی طارمی مانع برد پرگل سرخ‌پوشان

پرسپولیس در روزی که برتری کاملی نسبت به حریف خود داشت با بی دقتی مهاجمان خود به خصوص مهدی طارمی با اختلاف یک گل پیروز شد.
کد خبر : 51099

به گزارش خبرنگار ورزشی حبرگزاری آنا، در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز از ساعت ۱۶:۲۰ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان این سرخ‌پوشان پایتخت بودند که با تک گل مهدی طارمی در دقیقه 19 حریف آبی‌پوش اهوازی را شکست دادند .


پرسپولیس که برای نخستین بار پس از درگذشت مرحوم هادی نوروزی با پیراهن قرمز به میدان آمده بود بازی رو به جلو را در دستور کار قرار داد و اگر طارمی اندکی دقت عمل را در دستور کار خود قرار می‌داد، می‌توانست با اختلاف فاحشی حریف خود را شکست دهد. با این حال این طارمی بود که موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. پاس عمقی مسلمان برای عالیشاه این بازیکن را با پرویز کریمی دروازه‌بان حریف تک به تک کرد که توپ برگشت داده شد و طارمی در میان مدافعان حریف با ضربه‌ای دقیقه توپ را درون دروازه استقلال اهواز جای داد. این هفتمین گل طارمی در فصل جاری لیگ برتر بود.


شاگردان برانکو با این برد جمع امتیازات خود را به عدد ۱۸ رساندند و با صعودی چهار پله‌ای جای گسترش فولاد را در رده هفتم جدول رده‌بندی گرفتند. پرسپولیس با این پیروزی فاصله حالا 7 امتیازی خود با استقلال صدرنشین را حفظ کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته