دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 09:21

حادثه امنیتی و تیراندازی در جنوب لبنان/ نتانیاهو شبانه شمال فلسطین اشغالی را ترک کرد

منابع صهیونیستی با ادعای وقوع حادثه امنیتی در جنوب لبنان به سمت این مناطق تیراندازی کردند و برخی منابع از انفجار در مزارع شبعا خبر دادند.
کد خبر : 510662
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز بیش از 30 گلوله منور در مجاورت دو منطقه «میس الجبل» و  «حولا» در جنوب لبنان شلیک کرد. منابع صهیونیستی به‌دنبال این اقدام مدعی برخی تحرکات مشکوک امنیتی در مرزهای جنوبی لبنان شدند. 


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حادثه‌ای امنیتی در مرزهای جنوب لبنان با سرزمین‌های اشغالی رخ داده است، از ساکنان مناطق مرزی خواست تا اطلاع ثانوی در منازل خود باقی بمانند. 


منابع صهیونیستی مدعی شدند ممکن است در منطقه  «المناره» نفوذ رخ داده باشد. یکی از یگان‌های ارتش صهیونیستی از تیراندازی در منطقه خبر داد و اعلام کرد اوضاع در حال بررسی است. همچنین اخبار غیررسمی حاکی از انفجار بزرگی در مزارع شبعاست. 


المیادین گزارش کرد: به‌دنبال شنیده شدن صدای تیراندازی در نوار مرزی لبنان موجی از وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است. بقایای منورهای پرتاب شده از سوی ارتش اسرائیل  باعث آتش‌سوزی در نوار مرزی لبنان شد. 


صهیونیست‌ها از پرواز هواپیماهای نظامی و بالگردهای جنگی بر فراز منطقه خبر دادند. شبکه 13 تلویزیون رژيم صهیونیستی اعلام کرد حادثه امنیتی در مناطق شمالی باعث شنیده شدن صدای تیراندازی در نوار مرزی لبنان شد، ولی ادعا کرد حادثه‌ای در داخل فلسطین اشغالی رخ نداده است. 


پایگاه خبری واللا از اعزام نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی با لبنان خبر داد و اعلام کرد حادثه امنیتی در حالی رخ داده است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژيم صهیونیستی در حال گذراندن تعطیلات خود در مناطق شمالی است. 


خبرنگار نظامی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد به‌دنبال حادثه امنیتی در نوار مرزی با لبنان نتانیاهو هتل خود را در شمال فلسطین اشغالی ترک و به نقطه‌ای دور از محل حادثه منتقل شد. 


شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد ممکن است حادثه امنیتی در چند مرحله رخ دهد و با تیراندازی نظامیان ارتش عملیات متوقف نشود. 


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با درخواست از شهرک‌نشینان برای باقی ماندن در منازل خود تأکید کرد صهیونیست‌ها در مناطق شمالی به پناهگاه های امن پناه ببرند. 


بالگردهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی  منطقه «شتولا» را در نوار مرزی با لبنان هدف قرار دادند.


انتهای پیام/4106/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته