دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خواب و بیدار»ی با «ناتاشا» در آی فیلم

شخصیت‌های به یادماندنی «ناتاشا» و «اصغر کپک»  با شروع پخش مجموعه تلويزيونی «خواب و بيدار» به نويسندگی و كارگردانی مهدی فخيم‌زاده، از ۸ شهریور میهمان خانه آی فیلمی‌های داخل کشور می‌شوند.
کد خبر : 510606
10_54_244.jpg

به ‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا  از روابط‌عمومی شبكه آی‌فيلم، مجموعه تلويزيونی «خواب و بيدار» كه در سال ۱۳۸۱ از شبكه يک سيما پخش و باعث دیده شدن رویا نونهالی به‌عنوان بازیگر متفاوت زن در یک سریال اکشن پلیسی شد، جایگزین سریال «وفا» می‌شود.


در این سریال، ناتاشا كه یک خلافكار حرفه‌ای است، پس از سال‌ها به ايران برمی‌گردد. او با عبدالله كه يک خلافكار سابقه‌دار بوده و مدت زيادی است كه خلاف را كنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می‌كنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگير شده و دامادش نيز در سرقتی مسلحانه، توسط پليس زخمی می‌شود. تا اینکه...


مهدی فخيم‌زاده، رؤيا نونهالی، دانيال حكيمی، محمد صادقی، لادن طباطبايی، حبيب دهقان‌نسب، كامران تفتی، اردشير تفتی، حسين فلاح، متين عزيزپور، ليلا برخورداری، ثريا حلی، اكبر قدمب، ميرمحمد تجدد و انوشيروان فاطمی در اين سريال پليسی به ايفای نقش پرداخته‌اند.


اولين قسمت از سريال «خواب و بيدار» قرار است از شنبه ۸ شهریور، هر روز ساعت ۱۹:۰۰ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش شود.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته