دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 07:30
علیرضا استکی در گفتگو با آنا:

المپیکی‌ها از ۲۰ شهریور به اردو می‌آیند/برگزاری اردو با نفرات محدود سخت است

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: قرار است از بیستم شهریوماه المپیکی‌ها به اردو بیایند و تمرینات را زیرنظر کادرفنی پیگیری کنند.
کد خبر : 510556

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ستاد مقابله با کرونا بعد از چند ماه بلاتکلیفی رشته‌های ورزشی به برخی رشته‌ها از جمله بوکس مجوز برگزاری اردوها را با تعداد نفرات اندک داده است. تیم ملی بوکس کشورمان در اواخر سال گذشته در مسابقات کسب سهمیه المپیک به دو سهمیه رسید.


علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار آنا، درباره مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی بوکس گفت: خوشبختانه‌ ستاد مقابله با کرونا بالاخره مجوز داد و می‌توانیم تمرینات را از سر بگیریم، اما به طور حتم به مشکل زیادی می‌خوریم چون واقعاً الان در هر وزن‌مان چهار پنج بوکسور خیلی خوب داریم اما بیشتر از 6 تا هفت بوکسور نمی‌توانیم در اردو داشته باشیم و فدراسیون به ما اعلام کرده کلاً بین 9 تا 10 نفر در اردوها حضور داشته باشند.


وی گفت: تصمیم گرفته‌ایم بیستم شهریور دو  ورزشکار المپیکی‌ کشورمان به اردو بیایند، اول مهر دو وزن که آن را در آینده اعلام خواهیم کرد در اردو حضور دارند. ولی همه بوکسورهای مدعی باید آماده باشند و قرار شد فدراسیون به آنها اعلام کند. فعلا بوکسورهای دو وزن به اردو می‌آیند تا شرایط‌شان را زیر نظر بگیریم. آن موقع نفر برتر وزن‌شان را انتخاب می‌کنیم؛ ولی این به آن معنی نیست که هر کسی در این مرحله انتخاب شد، انتخاب نهایی شده است. این انتخاب را تا پایان اردوهای دیگر هم می‌گذاریم تا إن‌شاءالله به قهرمانی کشوری برسیم و بعد از قهرمانی کشوری هم باز یک خان (مرحله) دیگر پیش‌رو داریم  انتخابی اصلی برای مسابقات کسب سهمیه است.


سرمربی تیم ملی بوکس کشومان در مورد وضعیت آمادگی دو بوکسور المپیک خاطرنشان کرصد: فعلاً شاهین و دانیال آماده‌سازی عمومی‌شان را شروع می‌کنند. البته از 15 مرداد ماه شروع کرده‌ایم ولی دیگر آنها را زیر نظر خودمان می‌آوریم. فعلاً اردوهایمان را دو هفته، دو هفته برگزار می‌کنیم تا ببینیم اولین مسابقه تدارکاتی کجاست که به آنجا اعزام‌شان کنیم.


اتتهای پیام/۴۰۵۷/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب