دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 13:14
در پیامی؛

رنجبر روز کارمند را به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز کارمند را به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 510497
636935113019802011.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی، روز کارمند را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


«هفته دولت نمادی برای پاسداشت مقام رفیع دو مجاهد پاک نهاد انقلاب اسلامی و احیاء کننده روزهای پرشور خدمت گزاری است. شهید رجایی و باهنر، دو اسطوره ای هستند که در عرصه علم، جهاد و خدمت دوشادوش یکدیگر کمر به خدمت انقلاب و ملت بسته و عمر خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.


نام گذاری روز کارمند در این هفته، تجلیل از انسان‌‌های شایسته‌ای است که هدف‌‌شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، با تأسی از این بزرگان خدوم، گشایش گره‌‌های زندگی انسان‌‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.


و همان گونه که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) فرموده‌اند: «محیط کارمندی، محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.» این کارگزاران و کارمندان هستند که نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت کشور دارند.


روز کارمند را به شما همکاران گرامی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی که با مناعت طبع اهتمام بر توسعه و شکوفایی ایران عزیز اسلامی دارید، تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از خداوند متعال خواستارم.»


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته