دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 17:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تأکید کرد؛

لزوم به‌کارگیری بهینه از سرمایه‌های انسانی و مالی دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج بر لزوم به‌کارگیری بهینه از سرمایه‌های انسانی و مالی دانشگاه و مدیریت در شرایط سخت تأکید کرد.
کد خبر : 510468
1.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، محمدحسن برهانی‌فر صبح امروز در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی البرز درباره نحوه برنامه‌ریزی و به‌کارگیری بهینه از سرمایه‌های انسانی و مالی دانشگاه سخن گفت و بر لزوم مدیریت در شرایط سخت همراه با دقت و توکل بر خدا برای عبور از بحران‌های موجود تأکید کرد.


در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج از تلاش‌ها و حمایت‌های رضا جمالپور عضو هیئت رئیسه دانشگاه تشکر و با اهدای لوح سپاس از پیگیری‌های محمدرضا اسکندری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای برگزاری جلسات هماهنگی و انعقاد تفاهم‌نامه بین این واحد دانشگاهی و شهرداری کرج قدردانی کرد.


شورای استان


در این نشست حجت‌الاسلام علی یعقوبی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج نیز سخنانی درباره شرایط موجود جامعه و شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.


وی گفت: اگر از منظر توحیدی به بیماری کرونا نگریسته شود به انسان یادآور می‌شود که هراندازه هم در علم و تکنولوژی پیشرفت کرده باشد باز هم در برابر قدرت خداوند ضعیف و ناتوان است.


این مسئول افزود: نگاه دیگر این است که در جهان با توصیه‌های بهداشتی و برحذر داشتن مردم از برخی از اعمال برای کنترل این ویروس اقدام و این عمل خود امر‌به‌معروف‌ و نهی‌از‌منکر است و به درستی این فریضه دینی اسلامی اذعان می‌شود؛ چراکه ابتلای یک عضو از اعضای جامعه به یک منکر سبب گرفتاری بخش عظیمی از جامعه می‌شود.


شورای استان


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته