دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 11:32
روحانی:

ما گفتیم نان و جان در کرونا توامان با هم قابل استحصال است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما گفتیم نان و جان توامان با هم قابل استحصال است به شرط اینکه پروتکل‌ها دقیقاً رعایت شود، عنوان کرد: سه نفر از رهبران دنیا به من گفتند کار شما برای ما الگو شد که چگونه با کرونا مقابله کنیم
کد خبر : 510444
159833639101854600.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی در ارتباط ویدئو کنفرانسی 3 طرح ملی در حوزه صنعت و معدن اظهار کرد: دشمنان ما در آغاز کرونا توطئه‌ای داشتند و می‌خواستند بگویند همه کارها باید تعطیل شود.


وی با اشاره به اینکه ما گفتیم واحدهای تولیدی نباید تعطیل شود دشمنان بسیار عصبانی شدند، افزود: آنها می‌خواستند کشور را به بحران ببرند، مانند کشورهای خودشان که برای نان، آب و وسایل بهداشتی صف بسته بودند، می‌خواستند ما نیز چنین وضعی داشته باشیم.


روحانی با بیان اینکه ما گفتیم نان و جان توامان با هم قابل استحصال است به شرط اینکه پروتکل‌ها دقیقاً رعایت شود، عنوان کرد: سه نفر از رهبران دنیا به من گفتند کار شما برای ما الگو شد که چگونه با کرونا مقابله کنیم و فعالیت‌های اقتصادی را نیز انجام دهیم.


وی همچنین با قدردانی از همه مدیران و کارکنان بنگاه های تولیدی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجازه ندادند به رغم خواست دشمنان برای به تعطیلی کشاندن کشور، تولید لحظه ای متوقف شود، اظهارداشت: تولید فولاد کشور در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل و به رغم شرایط کرونا، 10 درصد افزایش یافته است و این درحالی است که در عرصه جهانی تولید فولاد 6 درصد کاهش داشته است.


روحانی توسعه ناوگان حمل و نقل کشور را از جمله اهداف مهم دولت برشمرد و گفت: متاسفانه به دلیل خیانتی که ترامپ به دنیا، ملت آمریکا و ملت  ایران کرد و عهد و پیمان را زیر پا گذاشت، در پیشبرد طرحهای مرتبط با این حوزه دچار مشکل شدیم اما روند این نوسازی، باید تداوم یابد.


رئیس جمهور با قدردانی از همه کارگران، مهندسان و مدیران به‌ویژه در بخشهای صنعت و معادن، تصریح کرد: صنایع پتروشیمی و فولاد در این سالهای سخت و فشار دشمن، توانستند بخش بزرگی از مشکلات ما را جبران و ارز مورد نیاز کشور را تامین کنند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته