دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1399 - 11:28

برگزاری مسابقات لیگ کشتی در هاله‌ای از ابهام/ تیر فدراسیون به سنگ خورد!

ستاد مقابله با کرونا تنها مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را به فدراسیون کشتی داد و به این ترتیب وضعیت برگزاری مسابقات لیگ نامعلوم شده است.
کد خبر : 510419
تیم ملی کشتی آزاد.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بالاخره پس از مدت‌ها بلاتکلیفی ستاد مقابله با کرونا مجوز برگزاری برخی اردوهای ورزشی با شرایط ویژه و حداقل نفرات را صادر کرد.


در بین رشته‌هایی که به آن‌ها مجوز برگزاری اردو داده شده است؛ کشتی است که مسئولان این فدراسیون از مدت‌ها قبل به دنبال مجوز بودند تا بتوانند هم مسابقات لیگ و هم اردوهای تیم ملی را برگزار کنند. با توجه به اینکه مسابقات جهانی تا چند ماه دیگر پیش‌روی گوش‌شکسته‌هاست به همین خاطر مسئولان فدراسیون خیلی تلاش کردند تا مجوز اردوها را کسب کنند.


اما نکته قابل تامل عدم مجوز به فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت‌های لیگ است.این فدراسیون علاوه بر برگزاری اردوهای تیم ملی، به برگزاری رقابت‌های لیگ تاکید بسیار داشت و حتی قرعه‌کشی این رقابت‌ها هم برگزار شد اما با عدم صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا برای برگزاری رقابت‌های لیگ مواجه شد. به این ترتیب فعلا فدراسیون کشتی باید برگزاری اردوهای تیم ملی با حداقل نفرات را در دستور کار خود قرار دهد و به فکر برگزاری لیگ نباشد.


انتهای پیام/۴۰۵۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته