دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سیروس دین‌محمدی: هدف استقلال قهرمانی لیگ است/ نبود کرار احساس نمی‌شود

مربی استقلال تهران گفت: باشگاه به فکر جذب بازیکن است، اما هنوز لیستی از طرف پرویز مظلومی در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار نگرفته است.
کد خبر : 51041

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی آبی‌پوشان مقابل فولاد خوزستان که با برتری دو بر صفر آنها همراه بود گفت: «با توجه به تعطیلی طولانی لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی، بازیکنان استقلال در نیمه اول نتوانستند بازی که مدنظر کادر فنی بود را انجام دهند، اما خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به هدفمان برسیم و با یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کنیم.»


مربی تیم استقلال در مورد اتفاقات بعد از بازی و اعتراض فولادی‌ها به قضاوت داور گفت: «در مورد داوری صحبتی ندارم و کارشناسان باید در مورد داوری صحبت کنند. اعتراض فولادی‌ها به صحنه‌ای است که معتقدند روزبه چشمی بر روی بازیکنان آنها مرتکب خطا شد اما اگر فولادی‌ها دوباره فیلم بازی را نگاه کنند متوجه می‌شوند روزبه در مسیر توپ قرار دارد و هیچ خطایی را انجام نداده‌ است. بعد از بازی هم هواداران فولاد به خاطر نتایج بد این تیم در این فصل لیگ برتر، اعتراض خودشان را با پرتاب سنگ نشان دادند که خوشبختانه برای کاروان استقلال مشکلی ایجاد نشد و همه چیز به خیر گذشت.»


وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه و جایگزین کردن بازیکن به جای کرار خاطرنشان کرد: «نقل و انتقالات و جذب بازیکن در حیطه اختیارات سرمربی تیم است و خوشبختانه بازیکنان ما آنقدر خوب کار کردند که نبود کرار در تیم احساس نمی شود. باشگاه قصد جذب بازیکن را دارد، اما هنوز لیستی از سوی سرمربی تیم مشخص نشده است.»


دین محمدی در مورد نتایج خوب این فصل استقلال و امید به قهرمانی این تیم افزود: «هدف ما قهرمانی لیگ است اما الان زود است که در این مورد صحبت کنیم. ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و برای رسیدن به هدفمان سعی و تلاش خودمان را دو برابر می کنیم. امیدوارم با همت بازیکنان و مدیریت کادر فنی بتوانیم در پایان فصل قهرمان لیگ شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته