دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تغییر معاونان اداری- مالی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

طی مراسمی با حضور ریاست و جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، دکتر "فرشاد مهرابی" به سمت معاون "دانشجویی و فرهنگی" و عبدالرضا قاسمپور به سمت معاون "اداری و مالی" این دانشگاه منصوب و از تلاش‌های دکتر هوشمند اسفندیارپور و دکتر یعقوب حاتمی، معاونان قبلی این حوزه‌ها تجلیل شد.
کد خبر : 51034

به گزارش خبرنگار آنا، در این آیین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر برای معاونان جدید دانشگاه آرزوی توفیق کرد و گفت: تغییرات می‌تواند دانشگاه را در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و .. شتاب دهد.


دکتر وحید خطیبی با قدردانی از معاونان سابق و با اعلام اینکه از تجارب آنها در توسعه دانشگاه استفاده خواهد شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برنامه‌های جدید و مدونی را برای گسترش بیش از پیش این واحد در دست اقدام دارد.


قاسمپور، معاون جدید "اداری و مالی" دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز با تاکید براینکه این دانشگاه از پتانسیل‌‌های بسیار خوبی در زمینه نیروی انسانی برخوردار است به بیان برنامه‌های آتی خود پرداخت و گفت: سعی خواهیم کرد تا با مشارکت همه، تلاش لازم را برای راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب درآمدهای پایدار غیرشهریه‌ای معطوف داریم.


حاتمی، معاون سابق اداری و مالی و دکتر هوشمند اسفندیارپور، معاون سابق دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز با قدردانی از کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه گزارشی از عملکرد خود را ارائه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته