دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1399 - 12:05
در دانشگاه آزاد اسلامی کرج صورت می‌گیرد؛

پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته فقه و حقوق اسلامی از مهر 99

سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی فقه و حقوق اسلامی خبر داد.
کد خبر : 510214
دکتر خدابین.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، مرتضی‌خدابین با اعلام پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی فقه و حقوق اسلامی از مهر 1399 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار کرد: بنا به‌درخواست بسیاری از فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و شاغلان دستگاه‌ها و ادارات مختلف قضائی استان البرز برای ادامه تحصیل  و کسب تخصص در رشته فقه و حقوق اسلامی در شهر محل سکونت و اشتغال خویش، واحد کرج از مهر 1399 در مقطع دکتری تخصصی رشته فقه و حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.


وی افزود: این رشته علاوه بر وجود بیش از 52 رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکتری حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در اختیار علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی قرار دارد.


سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خاطرنشان کرد: اطلاعات مربوط به نحوه ثبت‌نام در دفترچه انتخاب رشته دکتری تخصصی سال 1399 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی درج شده است.


خدابین با تأکید بر ایجاد بستری مناسب برای ادامه تحصیل شاغلان و متخصصان ادارات و دستگاه‌های قضائی استان البرز در رشته تخصصی خود، برخورداری از استادان و محققان مجرب  حوزه و دانشگاه و نیز بهره‌مندی از کتابخانه کاملا تخصصی را از دیگر امتیازات ویژه این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نام برد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته