دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 15:23

قهرمانی سمنان در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان

تنیسور‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با آغاز فصل تازه مسابقات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جدید، توانستند به مقام قهرمانی مسابقات دانشجویان پسر استان دست پیدا کنند.
کد خبر : 51017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر افزود: این مسابقات به میزبانی واحد دامغان برگزار شد که در آن تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست با پشت سر گذاشتن رقبای خود به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


علی دوستی افزود: در مسابقات پینگ پنگ امسال آقایان سید رسول اسعدی و فرزین امیری از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مقام اول و دوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.


وی افزود: تیم سمنان را در این مسابقات سید رسول اسعدی، حامد سیستانی، فرزین امیری و محسن خدامی به عنوان بازیکن و سید مظفر موسوی و آرش طاهریان به عنوان مربی و سرپرست تشکیل دادند.


این مسئول گفت: همچنین در مسابقات شطرنج پسران و دختران دانشجوی استان سمنان که به میزبانی دانشگاه آزاد دامغان برگزار شد، تیم سمنان توانست نایب قرمان مسابقات شود. در بخش آقایان گرمساری‌ها و در بخش خانم‌ها دانشجویان شاهرود توانستند قهرمان شوند.


دوستی افزود: در مسابقات کاراته نیز تیم سمنان در بخش دانشجویان پسر توانست مقام دون را از آن خود کند.


وی یادآور شد برگزیدگان این مسابقات به مرحله پایانی مسابقات دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی راه می‌یابند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته