دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1399 - 21:58

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از وزیر سابق راه و شهرسازی شکایت کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطـاب به آیــت‌الله رئــیسی رئیس قوه قضائیه از آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی برای تعلل 7 ساله در انجام پروژه‌های مهم راه و مسکن به نمایندگی از مردم شکایت کرد.
کد خبر : 510132
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مردم نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطـاب به آیــت‌الله رئــیسی رئیس قوه قضائیه از آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی برای تعلل 7 ساله در انجام پروژه‌های مهم راه و مسکن به نمایندگی از مردم شکایت کرد.


متن نامه به شرح زیر است:


جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی


ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران


سلام‌علیکم


ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حتماً مطلع شده‌اید که در تاریخ جمعه 31/05/1399 در یک سانحه دلخراش رانندگی در مسیر سبزوار به اسفراین و در یک تصادف زنجیره‌ای چهارده تن از همشهریان عزیز ما جان خود را از دست دادند و غم جانکاهی بر مردم خطه سربداران وارد آمد. واضح و روشن است که یکی از عوامل اصلی این‌گونه سوانح، نامتناسب بودن جاده‌ها با حجم بار ترافیکی آن‏هاست و کسانی که در مسیر پیشرفت و توسعه مناطق نسبت به توسعه زیرساخت‌های متناسب، کوتاهی می‌کنند مسئول چنین عواقب ناگواری هستند.


در غرب خراسان ، جاده سبزوار به اسفراین مسیر ارتباطی خراسان شمالی به تهران است و جاده سبزوار به بردسکن مسیر ارتباطی خراسان جنوبی به تهران است و جاده سبزوار به قوچان مسیر اتصال ترانزیتی ترکیه به ترکمنستان است و بار ترافیکی بسیار زیادی بر این جاده‌ها حاکم است و کارشناسان امر سال‌هاست تأکید می‌کنند که این جاده‌ها باید چهار خطه شود و مصوبه کمیسیون ماده ۳۲ را اخذ و ردیف اعتباری هم تعیین گردید، اما به دلیل بی‌توجهی شخص وزیر سابق راه و شهرسازی جناب آقای آخوندی به تخصیص اعتبار به‌موقع و مناسب، تا کنون این مهم صورت نپذیرفته و مرتب شاهد وقوع این‌گونه حوادث ناگوار هستیم.


اینجانب به نمایندگی از مردم مظلوم و صبور غرب خراسان رسماً از جناب آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی که نزدیک به هفت سال همه امکانات و پروژه‌های کشور را در حوزه‌های مهم راه و مسکن معطل گذاشته و سبب بروز خسارت‌های فراوان مالی و معنوی به ملت شریف گشته است، اعلام شکایت می‌کنم و تقاضای محاکمه ایشان را دارم.


امیدوارم با قاطعیت و شجاعت اجازه ندهید افرادی که در منصب می‌نشینند بدون توجه به ظرفیت‌ها و امکانات فرصت‌های کشور را به هدر دهند و با بی‌عملی به کشور خسارات جبران‌ناپذیر وارد کنند و با سرمایه‌های این کشور این روزها در اروپا خوش‌گذرانی کنند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته