دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی نماینده رهبری در سیستان و بلوچستان از اقدام فرهنگی دانشگاه آزاد استان و سخنرانی مولوی عبدالحمید

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان، اقدامات فرهنگی این مجموعه دانشگاهی را ارزنده و قابل تقدیر دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در تعالی فرهنگی استان بر عهده دارد.
کد خبر : 51013

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آیت‎الله عباسعلی سلیمانی با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به دلیل برگزاری همایش "قیام تاریخی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت" اظهار کرد: وحدت ملی تنها سرمایه نظام جمهوری اسلامی است و باید در حفظ آن کوشا باشیم اگر در کشوری وحدت ملی نباشد جریان صفین هم ممکن است در آن کشور تحقق پیدا کند.


امام جمعه زاهدان با قدردانی از سخنرانی ارزشمند مولوی عبدالحمید اسماعیل‎زهی امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان و با بیان اینکه حلقه های وصل مانند قرآن و عترت بیشتر باید مدنظر گرفته شود، افزود: واقعه عاشورا یکی از اشتراکات شیعه و سنی است که باید این امر برای نسل کنونی جامعه به خوبی تبیین شود.


در بخش دیگری از این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از زحمات حوزه معاونت فرهنگی واحد زاهدان گفت: سال تحصیلی جدید با عنوان فرهنگ نام‎گذاری شده و هر روز یک برنامه‎ی فرهنگی در واحد زاهدان اجرا می‎شود.


امین‎رضا کمالیان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان همیشه در راستای مطالبات رهبری گام برداشته و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‎های علمی، پژوهشی و فرهنگی این مجموعه دانشگاهی قرار داشته و دارد.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت اسلامی مهم‎ترین نیاز امروز جامعه اسلامی است، عنوان کرد: حفظ این وحدت یکی از وظایف اصلی دانشگاه بوده و دانشگاه به عنوان محیطی علمی و فرهنگی نقش برجسته‎ای در امر ترویج وحدت اسلامی دارد.


سپس حجت‌الاسلام محمد راهدار مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گزارشی از همایش قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت ارائه کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته