دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج منصوب شد

سعید شاهرخی عضو هیات علمی گروه حسابداری واحد کهنوج در جلسه شورای اداری واحد که با حضور معاونین و کارکنان برگزار شد به عنوان سرپرست حوزه اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج منصوب شد.
کد خبر : 50993

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سعید شاهرخی که اکنون دانشجوی دکتری حسابداری است، پیش از این مدیر گروه رشته حسابداری و عضو کمیته برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج بوده است.


اصغر پوربهزادی رئیس واحد کهنوج پس از محکومیت حملات تروریستی در لبنان و فرانسه، حکم مسئولیت سرپرست حوزه اداری و مالی را قرائت کرد و گفت: پیشرفت اهداف کلان یک سازمان در گرو حرکت در مسیر چهارچوب قوانین و مقررات و همچنین تعامل و همکاری همه حوزه‌ها است و انتصاب سعید شاهرخی نیز در همین راستا انجام گرفته است.


سعید شاهرخی سرپرست جدید حوزه اداری و مالی نیز همکاری و تعامل مطلوب بین تمامی قسمت‌های واحدکهنوج را رمز موفقیت این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای، تامین رفاه بیشتر اعضاء هیات علمی و کارکنان، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد بنگاه‌های اقتصادی زودبازده، تمرکز بر مدیرت مصرف صحیح و افزایش نقدینگی را از جمله برنامه‌های پیش روی این حوزه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته