دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 13:55

تیم‌های بر‌تر مسابقات استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور مشخص شد

پس از ۳ روز رقابت بین ۱۲۰ تیم شرکت کننده در مسابقات استارتاپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تیم‌های بر‌تر معرفی شدند.
کد خبر : 50991

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم مامامان( لکنت زبان) به سرپرستی رحمانی دانشجوی رشته کامپیو‌تر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور رتبه اول و تیم‌های‌ ای مپ E map و سل تایم Sell time به ترتیب دوم و سوم شدند.


دکتر جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه همزمان در سراسر کشور در چهارده شهر این مسابقات برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور به اذعان مسئولان برگزاری یکی از موفق‌ترین رقابت‌ها بوده است.


رئیس دومین دوره مسابقات استارتاپ با توجه به بازدید دکتر رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی از این مسابقات و با ابراز خرسندی و قول مساعدت و همکاری از این مسابقات از سوی وی، افزود: این رویداد‌ها مورد استقبال و حمایت مقام معظم رهبری است که انشاءالله بتوانیم ایده‌های خوب و بر‌تر را انتخاب کنیم تا در آینده برای جامعه مثمر ثمر باشد.


دبیر برگزاری مسابقات در ادامه با توجه به اینکه اردوی استارتاپ یک رویداد آموزشی و تجربی ملی و متناسب با بنای فرهنگی و اسلامی کشورهاست، همواره مورد حمایت دفتر ریاست جمهوری بود و این مسابقات برای دومین بار به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور برگزار می‌گردد.


دکتر مهدی قدیری افزود : تیم‌ها ۴۸ ساعت مهلت دارند که یک کلیپ ۳ دقیقه‌ای از ایده خود آماده و به تهران ارسال کنند و نفرات بر‌تر در سطح کشور معرفی می‌شوند.


وی سطح استقبال از مسابقات را بسیار خوب و غیرقابل انتظار دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به وجود ۲ مرکز رشد در نیشابور بتوانیم این فعالیت‌ها را گسترش دهیم.


در ادامه از تیم‌های بر‌تر و عوامل اجرایی تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته