دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1399 - 15:39
با معرفی برگزیدگان؛

دومین جایزه ادبی محتشم کاشانی به کار خود پایان داد

دومین جایزه ادبی محتشم کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر : 509794
1-300x189 - Copy.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کاشان، دومین جایزه ادبی محتشم کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حاشیه این مراسم گفت: امیدواریم با نگاه ویژه امام جمعه کاشان جایزه ادبی محتشم و ایجاد انجمن مفاخر فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.


سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شورای فرهنگ و هنر عنوان کرد: اقدامات فاخری از جمله جشنواره ملی تئاتر مهر، آیین ویژه روز پدر و معرفی نخبگان کاشانی انجام داده‌ایم؛ چنانچه دغدغه فرهنگی اولویت ماست.



عبدالرضا مدرس‌زاده نیز با تشریح ابعاد شخصیت و شعر محتشم بیان کرد: محتشم فصل‌الخطاب شعر ماندگار گره خورده با اهل بیت‌(ع) است؛ آنگونه که محتشم با دوازده بند به جاودانه‌ها پیوست.


عضو هيئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: محتشم فصل‌الخطاب شعر ماندگاری است که با اهل بیت‌(ع) گره خورده است.


 در پایان این آیین ضمن رونمایی از کتاب «کربلا، تقابل اندیشه‌ها» و ترکیب بند در مدح  منقبت و مصیبت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام نوشته و سروده حجت الاسلام و المسلمین ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از عبدالرضا مدرس زاده و حجت الاسلام صدیقی با تقدیم لوح، تندیس و هدایایی به عنوان منتخبان دومین جایزه ادبی محتشم کاشانی تجلیل به عمل آمد.


خوشنویسی در محفل دو نفر از هنرمندان برجسته  خانم و آقا انجمن خوشنویسان کاشان از دیگر برنامه های این محفل ادبی هنری بود.


معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی  و شورای هنر شهرداری کاشان حامیان این برنامه بودند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: کاشان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته