دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 12:53

معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد فومن و شفت معرفی شد

علی پورمحک در حکمی از سوی دکتر سید سجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 50966

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در نشست تکریم و معارفه سرپرستان معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی، گفت: خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان مایه افتخار اعضای هیات علمی و مجموعه کارکنان این دانشگاه است.


دکتر سید سجاد گشتی افزود: دوستان و علاقه‌مندان به دانشگاه آزاد اسلامی کسانی هستند که به فکر کمک، یاری و ارتقای امور دانشگاه باشند و در عمل در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنند با در نظر قرار دادن اخلاق و مهارت، مثمر واقع شوند.


وی اظهار کرد: احترام متقابل میان اعضای هیات علمی، کارکنان و مدیران دانشگاه و نیز انتقال این فرهنگ ارزشمند و تکریم شایسته دانشگاهیان و دانشجویان، موجبات شکوفایی و رشد همه جانبه یک محیط علمی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.


گشتی از زحمات و خدمات محمد نژاده معاون سابق حوزه آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قدردانی و با معرفی سرپرست جدید این معاونت، بیان کرد: اکنون با توجه به فضای مناسب همکاری صمیمانه که در واحد فومن و شفت وجود دارد، علی پورمحک به عنوان یک جوان بومی شهرستان فومن و آشنا به امور آموزشی، دانشجویی و فرهنگی می‌تواند برای ارتقا و اعتلای فعالیت‌های گسترده دانشگاه با کمک و همکاری همه حوزه‌ها موفق عمل کند و این مهم، خواسته حوزه ریاست دانشگاه است.


پورمحک:‌ در زمان حاضر، تعامل و همکاری و به فرمایش مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی باید خط مشی و دستور کار امور دانشگاه بویژه در حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی قرار گیرد

سرپرست جدید معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز از حسن نظر و اعتماد گشتی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد رئیس واحد فومن و شفت را با کار و عمل مناسب در راستای سیاست‌های دانشگاه به خوبی پاسخ دهم و این امانت را با خدمتگزاری و خدمت رسانی صادقانه، به سر منزل مقصود برسانم.


علی پورمحک با توجه به شرایط رقابتی موجود میان دانشگاه‌های کشور، جذب صحیح و هدفمند دانشجو و ارتقای کیفیت در کنار کمیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: در زمان حاضر، تعامل و همکاری و به فرمایش مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی باید خط مشی و دستور کار امور دانشگاه بویژه در حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی قرار گیرد.


محمد نژاده معاون سابق آموزشی، دانشجویی و فرهنگی واحد فومن و شفت نیز با قدردانی از همکاری همه کارکنان، اعضای هیات علمی و هیات رئیسه این واحد دانشگاهی در دوران تصدی این پست، عنوان کرد: به عنوان یک عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در کنار این واحد دانشگاهی خواهم بود.


در پایان این نشست که با حضور اعضای هیات رئیسه، کارکنان و تعدادی از اعضای هیات علمی واحد فومن و شفت در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد، علی پورمحک از اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی که پیش از این سابقه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، منصوب و معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته