دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری جشنواره آفتاب مهر/ آشنایی دانشجویان جدیدالورود واحد شادگان با قوانین محیط دانشگاهی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان جشنواره آفتاب مهر را برای بیان قوانین و آیین نامه‌های مورد نیاز برای دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۹۴ با حضور سرپرست واحد، معاونان، مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و مدیرگروه‌های آموزشی برگزار کرد.
کد خبر : 50956

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان در این جشن به بیان نکاتی در زمینه‌های فرهنگی و شیوه رفتار در محیط دانشگاهی پرداخت.


دکتر عبدالکریم آلبوغبیش، نقش دانشجو را در عرصه پیشرفت و رونق اقتصادی و فرهنگی را برجسته شمرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی خوبی را برای علم اندوزی را برای سراسر اقشار جامعه فراهم کرده، بنابراین دانشجویان با قدر دانستن این فرصت باید با نقش آفرینی مناسب و تبدیل علم به ثروت با ارائه طرح‌های دانش‌بنیان و اقتصادی به این هدف والا دست یابیم.


وی تاکید کرد: حوزه پژوهش آمادگی حمایت و کمک در پیاده سازی و مطالعات مورد نیاز ایده‌های مختلف دانشجویان گرامی را دارد.


مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد شادگان هم به بیان اهمیت بعد فرهنگی در دانشگاه پرداخت و گفت: متاسفانه افراد و گروه‌های می‌خواهند با اهداف مشخص در بین دانشگاهیان افکار ضد اسلامی و نادرست را رواج دهند.


حجت الاسلام مهدی معلایی مبارزه با تهاجم‌های فرهنگی و پایبندی به اصول اسلامی را از اولویت‌های دفتر فرهنگ اسلامی برشمرد و نماز را یکی از موثر‌ترین راه‌های جلوگیری از انحراف برشمرد و بر اقامه نمازاول وقت از سوی دانشجویان تاکید کرد.


وی دانشجویان را به نقش آفرینی پررنگ‌تر در برنامه‌های مذهبی دعوت کرد و از بروز برکات این اعمال در عرصه زندگی و درسی دانشجویان خبر داد.


معلایی آمادگی دفتر فرهنگ اسلامی را برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان و یا کمک در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اعلام کرد.


در ادامه مراسم صادق آلبوعلی معاون آموزشی-دانشجویی واحد شادگان نیز به بیان نکاتی در مورد آیین نامه‌های آموزشی پرداخت و سپس با تشکیل میزگردی معاونت آموزشی ودانشجویی، معاونت اداری و مالی و مدیران گروه‌های آموزشی به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.


در پایان مراسم بروشورهای حاوی نکات و قوانین آموزشی از سوی روابط عمومی واحد به دانشجویان در بین دانشجویان توزیع شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته