دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 17:39

اختتامیه «مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر» در واحد الکترونیکی برگزار شد

آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر به‌صورت ویدئو کنفرانس در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر : 509285
636612830477336612.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آیین اختتامیه «مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر» عصر امروز در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به‌صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشت، ضمن تقدیر از واحد الکترونیکی و پشتیبانی فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر اتفاقی مغتنم و حرکتی خوب در مسیر افزایش و ارتقای جایگاه فرهنگی دانشگاه است.


وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی غدیر و استقبال از این رویداد نشان داد دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند یادها و نمادها را به‌طور شایسته‌ای ارج نهاده و در مسیر اعتلای شعور و شور دینی گام‌های موثر و رو به جلویی بردارد.


محمدرضا کشاورزی، رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این واحد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را بخشی از مسئولیت اجتماعی خود می‌داند، تاکید کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی در واحد الکترونیکی صورت گرفته و مشابه این رویداد همچون جزءخوانی قرآن کریم را به‌صورت تعاملی و آنلاین داشته‌ایم.


وی افزود: فعالیت مجازی امروز دیگر فرع زندگی نیست و بسیاری از افراد به دلایل مختلف قادر به فعالیت حضوری در حوزه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی نیستند. در این مسابقه هم این شاخصه در نظر گرفته شد و استقبال بسیار خوبی هم صورت گرفت.


رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به بیان جزئیات کمی و کیفی این رویداد پرداخت و گفت: بیش از 6000 نفر در این مسابقه شرکت و به‌صورت برخط به سوالات پاسخ دادند که از این تعداد، 10 نفر به‌عنوان برگزیده و 110 نفر به‌عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/4127 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته