دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 14:57
زارع خبر داد؛

برگزاری كنكور سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: نخستین روز كنكور سراسری داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 509208
000000000.jpg

مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لارستان از برگزاری نخستین روز كنكور سراسری داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با همكاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌ها و نهادهای مربوطه، برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون بزرگ امكانات و ملزومات لازم را فراهم كرده‌اند.


وی افزود: در شرایطی كه اجرای پروتكل‌های بهداشتی امری حیاتی و واجب است، دانشگاه آزاد اسلامی لارستان به‌دلیل دارابودن فضای فیزیكی مناسب و امكانات خوب، بهترین مكان برای برگزاری این آزمون شناخته شده و از امروز به مدت چهار روز، میزبان داوطلبان آزمون سراسری و خانواده‌ آنان از نقاط مختلف شهرستان لارستان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی كه در این زمینه در فرمانداری ویژه لارستان و همچنین اداره آموزش و پرورش با مسئولان مربوطه گرفته شد، تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون فراهم شده كه لازم است از تلاش‌های مدیر توانمند اداره آموزش و پرورش شهرستان لارستان قدردانی شود.


زارع درباره مكان‌های برگزاری آزمون توضیح داد: همزمان در دانشكده‌های علوم انسانی (ساختمان شهدای گمنام)، دانشكده سما (ساختمان شهدای هسته‌ای) و همچنین دانشكده فنی و مهندسی ( ساختمان شهدای دانش‌آموز) این آزمون بزرگ در حال برگزاری است و امید است با رعایت كامل پروتكل‌های بهداشتی، داوطلبان از این مرحله مهم از زندگی خود به سلامت  عبور كنند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته