دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 11:01

ارتقای رتبه علمی نخستین بانوی هیات علمی واحد بجنورد از استادیاری به دانشیاری

رتبه علمی دکتر ملیحه اختری عضو هیات علمی گروه آموزشی صنایع چوب و کاغذ واحد بجنورد با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 50913

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با حکمی از سوی دکتر میرزاده رتبه علمی اختری سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد از استادیاری به دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده به دکتر اختری آمده است: «با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد بجنورد درباره ارتقای مرتبه سرکار عالی به دانشیاری، موضوع در شصتمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


ضمن تبریک به موجب این حکم به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می‌یابید. امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی منشاء خدمات خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثری بردارید».


اختری سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد دارای مدرک دکتری تخصصی منابع طبیعی- صنایع چوب و کاغذ است.


از مهم‌ترین فعالیتهای پژوهشی اختری می‌توان از چاپ بیش از ۲۰ مقاله در مجلات معتبر علمی پژوهشی و ISI، اجرای ۵ طرح پژوهشی و ۲ طرح پژوهشی برون دانشگاهی عضو گروه تحقیقات بین المللی حفاظت چوب (IRG) مستقر در سوئد، عضو انجمن حفاظت چوب آمریکا (AWPA)، برنده جایزه Ron Cockcroft Award (RCA) در کنفرانس بین المللی IRG در کشور آمریکا در سال ۲۰۱۳، عضوکمیته داوری مجلات داخلی و خارجی BioResources، Current Nanoscience، Philippine Agriculture Scientist نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته