دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1399 - 08:58
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه:

رسالت دانشگاه آزاد اسلامی ترویج مکتب امام حسین علیه‌السلام است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه گفت:یکی از رسالت دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر آموزش، ترویج و تقویت مکتب امام حسین علیه‌السلام در جامعه است.
کد خبر : 509053
SAM_0694.JPG

 به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرلنگه, محمود صباحی‌زاده در مراسم ستاد برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام اظهار کرد: جوش و خروش مردم با شروع ماه محرم و عشق علاقه آنان به امام حسین علیه‌السلام به دلیل آن است که امام علیه‌السلام به دنبال آزادگی انسان‌ها بود و تمام زندگی خود را وقف مبارزه با ظلم و استبداد و دفاع از مظلوم کرد.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه تاکید کرد: اندیشه و راه امام حسین علیه‌السلام امروز به مکتبی تبدیل شده و در تمام جهان گسترش یافته و یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی ترویج و تقویت این مکتب در جامعه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه برگزاری زیارت عاشورا همراه با مداحی و سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه با موضوعات مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با پخش مستقیم از شبکه‌های مجازی را از برنامه‌های این دانشگاه در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه‌السلام عنوان کرد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب