دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 16:48
مهری در گفتگو با آنا:

اولین وبینار «کنترل استرس» برگزار شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: اولین وبینار ملی «کنترل استرس» توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران غرب با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی برگزار شد.
کد خبر : 508981
IMG_20200818_150040_661.jpg

ابراهیم مهری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین وبینار ملی «کنترل استرس» توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با راهبری اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی و در راستای برنامه‌های توانمندسازی دوشنبه‌های وبیناری در روز ۲۷ مرداد ۹۹ برگزار شد.
وی افزود: در این وبینار مهدی دوایی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، به سخنرانی پرداخت و درباره مدیریت عواطف، محیط خانه خود را چگونه چیدمان کنیم که آرامش بیشتری بگیریم، چگونگی تنظیم روابط با دیگران جهت رسیدن به آرامش بیشتر، چگونه زمان را مدیریت کنیم و توضیح و توصیف معنی زندگی مطالبی را ارائه کرد.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: دوایی، مواردی را در خصوص انتخاب کار مورد علاقه و پرداختن به آن، ورزش، در لحظه زندگی کردن و نپرداختن به شکست‌ها و ناکامی‌های گذشته، کنار گذاشتن حسد و پرداختن به قابلیت‌های خویش و بخشیدن دیگران به صورت قلبی اشاره کرد.
مهری ادامه داد: در این جلسه پس از حافظ‌خوانی یکی از دانشجویان، سخنران به چند سوال پاسخ داد و در پایان سمینار، دوایی ضمن دعای خیر برای حاضران، از همه خواست محبت به یکدیگر را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: بنده در وبینار اشاره کردم که به‌زودی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در راستای توانمندسازی دانشجویان و کمک به گذر از صدمات ناشی از بیماری کرونا و با حمایت اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی ستاد مرکزی، برنامه‌‌های ارزنده‌ای برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته