دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

بهنام برزای: استقلال روند ایده‌آلی دارد/ امیدوارم دوباره به تیم امید دعوت شوم

هافبک استقلال گفت: همه بازیکنان زحمت می‌کشند که تا پایان فصل حداکثر امتیازات را جمع و هواداران‌مان را شاد کنیم.
کد خبر : 50887

بهنام برزای در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال در خانه فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشحالم که بار دیگر به صدر جدول بازگشتیم. پس از گذشت 12 هفته از رقابت‌های لیگ که با وجود تعطیلی‌های ناشی از بازی‌های تیم ملی و البته دو دیداری که در جام حذفی برگزار کردیم زمان آن بیشتر هم شد به هماهنگی بالایی رسیدیم و دیروز هم با ارائه یک بازی حساب شده موفق شدیم فولاد را در خانه‌اش مغلوب کنیم و سه امتیاز با ارزش را به اندوخنه‌های قبلی‌مان اضافه کنیم.»


وی در مورد دیدار بعدی استقلال با سایپا نیز گفت: «زود است در خصوص این بازی صحبت کنیم. در هر صورت سایپا در رده پنجم جدول قرار دارد و بازی با این تیم آسان نیست. امیدوارم در این دیدار هم با انجام یک بازی قابل قبول سه امتیاز بازی را کسب کنیم و صدر جدول را به تیم دیگری نسپاریم. روند ایده‌آلی داریم و همه بازیکنان زحمت می‌کشند که تا پایان فصل به همین منوال امتیازات را جمع‌ کنیم و باعث شادی هواداران‌مان شویم.»


هافبک نفوذی استقلال با اشاره به انگیزه بالایی که برای بازگشت به تیم ملی امید دارد، یادآور شد: «دوست دارم بار دیگر در تیم امید حضور داشته باشم چرا که باورم این است ایران این بار المپیکی می‌شود. امیدوارم آنقدر خوب بازی کنم که نظر سرمربی تیم ملی امید را جلب کنم و توسط او بار دیگر در این تیم حضور پیدا کنم.»









انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته