دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 10:00
عربشاهی در گفتگو با آنا:

انگیزه رادوشویچ از حسینی بیشتر است/ برنده دربی 92 تیمی غیر از پرسپولیس نیست

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: انگیزه رادوشویچ از حسینی در دربی 92 بیشتر است و او بهتر از دروازه پرسپولیس حراست می‌کند.
کد خبر : 508737
esteghlaltehran-persepolis-derby97070534.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی دربی 92 را برگزار خواهند کرد که این مسابقه نمی‌تواند با تساوی به پایان برسد چون در چارچوب جام حذفی است و باید در پایان تیم برنده مشخص شود. این موضوع باعث شده تا حساسیت‌های این دربی مضاعف شود و قطعاً دو تیم ضمن اینکه جانب احتیاط را رعایت خواهند کرد حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا به پیروزی برسند.


ضیا عربشاهی در خصوص دربی 92 پرسپولیس و استقلال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: دربی برای هر دو تیم حساس است. نتیجه این بازی اهمیت فراوانی داشته و هیچ تیمی حاضر نیست بازنده از زمین خارج شود. پرسپولیس قهرمان لیگ است و چهار هفته مانده به پایان مسابقات به این مهم دست یافت. در مقابل استقلال هم به روزهای خوب خود بازگشته و این موضوع نوید یک دربی تماشایی می‌دهد.


وی افزود: من از نزدیک تمرینات تیم پرسپولیس را مشاهده کردم و بازیکنان با جدیت فراوانی تمرین می‌کردند. قطعاً در استقلال نیز شرایط به همین شکل خواهد بود و آبی‌پوشان با تلاش فراوان تمرینات خود را دنبال می‌کنند. شرایط به گونه‌ای است که پرسپولیس به واسطه ثبات بیشتری که در این چند فصل اخیر داشته، شانس بیشتری برای پیروزی در دربی دارد. البته استقلال نیز بدون شانس نیست ولی من تصور می‌کنم برنده دربی 92 تیمی غیر از پرسپولیس نباشد.


پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص نقش تیم داوری در دربی 92 عنوان کرد: من معتقدم اگر داور خارجی در این دربی استفاده شود، به سود هر دو تیم خواهد بود. داور ایرانی اسیر حساسیت‌های مسابقه می‌شود و ناخواسته سوت غلط می‌زند. البته که داوران قشر مظلوم جامعه فوتبال ما هستند. دستمزدهای آن‌ها پایین‌تر از حدی است که زحمت می‌کشند و انگیزه‌شان به خاطر دستمزدهای ناچیزی که دریافت می‌کنند خیلی بالا نیست ولی آن‌ها قشر شریفی هستند.


وی تأکید کرد: اگر دستمزد داوران داده شود آن‌ها به این باور می‌رسند که ارزش کارشان دیده می‌شود. ضمن اینکه با افزایش دستمزد داوران رقابت برای قضاوت بهتر میان آن‌ها بیشتر می‌شود. سوت زدن صحیح انگیزه می‌خواهد. داوران ما دوست ندارند که دچار اشتباهات تأثیرگذار شوند ولی وقتی رسیدگی به آن‌ها در سطح معقولی نیست، ناخواسته دچار اشتباهاتی می‌شوند. اینکه در چند بازی برای استقلال داوران دچار اشتباه شده‌اند قطعاً ناخواسته بوده و هیچ‌کس هم در استقلال خواهان اشتباهات داوران به سود تیمشان نیست.


عربشاهی در مورد اینکه دروازه‌بان کدام تیم شرایط بهتری برای دربی 92 دارد، عنوان کرد: بوژیدار رادوشویچ انگیزه زیادی دارد تا درون دروازه پرسپولیس بازی‌های بسیار خوبی انجام دهد. در سمت مقابل هم سید حسین حسینی دروازه‌بان قابلی است اما در مجموع انگیزه دروازه‌بان پرسپولیس بیشتر است و به نظرم او در دربی بهتر از دروازه تیمش حراست خواهد کرد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته