دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1399 - 16:20
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

همه دستگاه‌ها مکلف به خرید نیاز خود از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شوند

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از مکلف‌شدن ارگا‌ن‌ها و نهادها به تهیه تجهیزات خود از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر : 508711
1200-IMG_0480.jpg

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، ولی اسماعیلی صبح امروز در جریان بازدید از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: در سراسر کشور ارگان‌ها و نهادهای مختلف دولتی ملزم به‌ تهیه تجهیزات خود از تولیدات داخلی و به‌ویژه تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان و بدون مراحل تشریفات هستند؛ بنابراین برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در نخستین جلسه شورای نمایندگان استان نسبت به ابلاغ این موضوع به نهادهای استان اردبیل اقدام خواهیم کرد.


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بسیار خاص هستند که نمونه بعضی از آنها فقط در کشورهای اروپایی دیده می‌شود و این نشان از توان بالای علمی و اجرایی این دانشگاه است.


اسماعیلی با ابراز خشنودی از مشاهده ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: امیداوارم طرح‌هایی که مراحل آزمایشی خود را سپری کرده و اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند در سایر دانشگاه‌های استان و کشور نیز پیاده شوند.


به‌گزارش آنا، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در یک برنامه نیم‌روزه از مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی، تالار فرهیختگان، سرای نوآوری و مراکز رشد و مزرعه گردشگری آرتان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بازدید کرد و با امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه آشنا شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته