دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 09:46

ادعای مقام سعودی: تجهیزات نظامی و اسکناس ایرانی در استان «قطیف» عربستان کشف شد

سخنگوی وزارت کشور عربستان مدعی شد نیروهای امنیتی عربستان در عملیات بازرسی در شهرک «قدیح» استان «قطیف»، مقادیر زیادی سلاح و اسکناس ایرانی کشف کرده‌اند.
کد خبر : 50862

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق‌الاوسط» گزارش کرد: «منصور ترکی» سخنگوی وزارت کشور عربستان با طرح چنین ادعایی اعلام کرد: نیروهای امنیتی پس از مشکوک شدن به یک محل، آن را بازرسی کردند و مقادیر زیادی مهمات و سلاح از جمله دستگاه‌های بی‌سیم و اسناد جعلی یافتند.


این در حالی است که چهارشنبه گذشته وزارت کشور عربستان از کشته‌شدن یک مامور پلیس در منطقه‌ای کشاورزی در نزدیکی شهر «سیهات» خبر داده بود.


هدف قرار دادن نیروهای نظامی عربستان در استان «قطیف» در روزهای گذشته به‌وسیله افراد ناشناس افزایش یافته است. در حدود 10 روز پیش، یک خودروی گشت امنیتی در منطقه‌ای کشاورزی، زیر آتش سنگین افراد ناشناس قرار گرفت. در این حادثه سه نفر از جمله دو کارگر هندی زخمی شدند.


علاوه بر این، در 22 می در شهرک «قدیح» به مسجدی حمله انتحاری شد. در جریان آن حمله که با کمربند انفجاری صورت گرفت، 19 نفر از نمازگزاران کشته و در حدود 100 نفر دیگر زخمی شدند.


گروه داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته