دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 09:12
در جلسه مدیران گروه واحد ساری

نیازآذری: اخذ رشته محل‌های جدید منوط به ارتقای مرتبه علمی یا جذب استادان جدید است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه برای اخذ مجوز در رشته‌های ارشد و دکتری نیاز به هیات علمی با پایه استادیاری و دانشیاری است، بر تلاش اعضای هیات علمی به ارتقاء مرتبه علمی تاکید کرد.
کد خبر : 50858

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری در جلسه مدیران گروه واحد ساری با بیان اینکه گسترش تحصیلات تکمیلی بر مبنای داشته‌ها و ظرفیت‌های واحد‌ها است، گفت: رشته محل‌ها بر اساس تعداد اعضای هیات علمی واحد‌ها، امکانات، تجهیزات و بسترهای آموزشی امکان‌پذیر است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به برگزاری جلسه ممیزی رشته محل‌ها در استان‌ها، گفت: سازمان مرکزی دانشگاه با یک تیم مجرب و قوی با دقت و نظارت و به‌صورت جدی در حال بررسی رشته محل‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است تا بر اساس ظرفیت موجود به واحد‌ها رشته جدید داده شود.


نیاز آذری یکی از مباحث مهم در سازمان‌ها را بروزرسانی منابع و ظرفیت موجود دانست و ادامه داد: اگر نسبت به داشته‌ها و ظرفیت موجود بی‌توجه باشیم بعد از یک دوره زمانی دچار مشکل خواهیم شد.


وی با تبریک ارتقای دکتر رمضان حسن‌زاده به استاد تمامی بر ارتقای سطح علمی استادان تاکید کرد و افزود: اخذ رشته محل‌های جدید با ارتقای مرتبه علمی اعضای هیات علمی و یا جذب استادان جدید میسر خواهد بود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به اهمیت کارگروهی، اظهار کرد: مدیران گروه برای افزایش کیفی آموزش با اعضای گروه بصورت منظم جلسه و مشورت کنند و از نظرات گروه برای پیشرفت و توسعه کیفی در مسائل آموزشی استفاده کنند.


وی با بیان اینکه چند ماه از تشکیل ساختار استانی دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذر،د افزود: با همکاری خوب واحدهای استان برای تحقق همه سیاست‌های مجموعه دانشگاه تلاش خواهیم کرد.


وی با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های دانشگاه و آینده سازان کشور هستند، گفت: مدیران گروه با تامل نسبت به پاسخگویی و حل و فصل مشکلات دانشجویان اقدام کنند.


نیازآذری رعایت نظم و انضباط در برگزاری کلاسهای آموزشی از سوی مدیران گروه و اعضای هیات علمی یک الزام دانست و گفت: مدیران گروه بر برگزاری جلسات دفاع و راهنمایی استادان راهنما بر عملکرد دانشجویان نظارت بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته