دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 10:02
در گفت‌وگو با آنا؛

آرمین تشکری: لوزانو ملی‌پوشان ایران را به اسم کوچک می‌شناسد/ خیلی دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم

سرعتی‌زن تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: امیدوارم با ارائه بازی‌های قابل قبول این لیاقت را پیدا کنم که دوباره پیراهن تیم ملی را برتن کنم.
کد خبر : 50857

آرمین تشکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص رقابت‌های لیگ برتر والیبال و صدرنشینی شهرداری ارومیه‌ گفت: «هر سال که می‌گذرد بازیکنان والیبال ایران حرفه‌ای‌تر می‌شوند و بهتر از سال گذشته بازی می‌کنند. با وجود چنین رشدی که در میان والیبالیست‌هایی ایرانی وجود دارد لیگ ایران سال به سال پویاتر می‌شود. دلیل چنین پیشرفتی هم به خاطر آن است که بیشتر والیبالیست‌ها به این باور رسیده‌اند با درخشش در بازی‌های لیگ می‌توانند خود را به تیم ملی برسانند بنابراین در بازی تمرکز زیادی برابر حریفان دارند.»


وی ادامه داد: «این تمرکز بالا در میان والیبالیست‌های ایرانی ناشی از انگیزه بالایی است که با تعویض سرمربی تیم ملی در میان بازیکنان لیگ ایجاد شده است. در هر صورت حضور در تیم ملی یعنی دیده شدن در مجامع بین‌المللی و هیچ بازیکنی دوست ندارد چنین فرصتی را از دست بدهد. این شور و شوق در بین والیبالیست‌های ایرانی است که باعث زیبایی بازی‌ها شده‌ است.»


تشکری با بیان این نکته که صدرنشینی فعلی شهرداری ارومیه در رقابت‌های لیگ تضمینی برای قهرمان شدن این تیم نیست، تصریح کرد: «امیدوارم همچون سال گذشته بتوانیم به فینال لیگ صعود کنیم. متاسفانه مصدومیت‌های زیادی در تیم ما وجود دارد که مهم‌ترین آن مربوط به پوریا فیاضی است. متاسفانه او رقابت‌های این فصل را از دست داد و پیدا کردن جانشین او کار آسانی نیست. با وجود چنین مشکلاتی نباید به فاصله‌ای که با تیم دوم جدول داریم اتکا کنیم و باید دیگر بازیکنان تیم با جدیت بیشتری کار کنند. البته مصدومیت در دیگر تیم‌های لیگ هم دیده می‌شود و به همین خاطر رقابت بین تیم‌های لیگ عادلانه شده است.»


سرعتی‌زن شهرداری ارومیه درمورد اینکه به نظرش کدام تیم‌ها امسال شانس بیشتری برای قهرمان شدن در رقابت‌های لیگ را دارند، اظهار کرد:« اصلا نمی‌شود پیش بینی کرد. خاطرم هست زمانی در تیم باریچ اسانس کاشان 20 هفته در صدرجدول بودیم و در هفته‌های آخر جای خود را به همین تیم شهرداری ارومیه دادیم و در نهایت سوم شدیم. به همین خاطر نمی‌توان تیم‌هایی که شانس قهرمانی را دارند را از همین الان تعیین کرد. شاید این کار را بتوان در هفته‌های پایانی لیگ انجام داد.»


تشکری در خصوص جدایی‌اش از تیم ملی والیبال در زمان «کواچ» و اینکه تمایل دارد با حضور «لوزانو» بار دیگر به تیم ملی بازگردد نیز بیان داشت: «کواچ سرمربی خوبی بود و در زمان بازی کردنش هم یکی از بهترین‌ها بود. من خودم نخواستم آن زمان در تیم ملی باشم. در حال حاضر هم فدراسیون والیبال با انتخاب زوج «لوزانو» و «سیچلو» بهترین تصمیم را گرفته است. «سیچلو» که پیش از این نیز در ایران کار کرده، به خوبی با جو حاکم بر والیبال ما آشنا است. «لوزانو» هم به واسطه هم‌زبانی با «ولاسکو» و «سیچلو» شناخت کافی از والیبال ایران دارد و حتی من شنیدم او ملی‌پوشان ایران را به اسم کوچک می‌شناسد.»


وی افزود: «خیلی دوست دارم که بار دیگر دیده و به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم با ارائه بازی‌های قابل قبول این لیاقت را پیدا کنم که پیراهن تیم ملی را دوباره بپوشم چرا که با صمیمیتی که در میان والیبالیست‌های ملی‌پوش وجود دارد این امیدواری وجود دارد که برای نخستین بار رشته والیبال در کاروان المپیکی ورزش ایران قرار بگیرد و من هم دوست دارم یکی از بازیکنانی باشم که طعم حضور در المپیک را بچشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته