دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1399 - 09:07
اوله گونار سولسشر:

عملکرد دروازه‌بان سویا فوق‌العاده بود/ بازیکنان منچستریونایتد از فرصت‌ها استفاده نکردند

سرمربی تیم منچستریونایتد گفت: عملکرد دروازه‌بان سویا فوق‌العاده بود اما بازیکنان تیمم در استفاده از موقعیت‌ها کوتاهی کردند.
کد خبر : 508540
medium_2020-06-12-3978cbb85b.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، منچستریونایتد در اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا (جام یوفا) برابر سویا در شرایطی با نتیجه 2 بر یک بازنده شد و فرصت صعود به دیدار فینال را از دست داد که در ابتدا یک بر صفر پیش افتاده بود.


اوله گونار سولسشر درباره حذف تیمش در لیگ اروپا به خبرنگاران اظهار کرد: نیاز به پیشرفت بیشتری در فصل آینده داریم چون در این فصل در سه دیدار نیمه‌نهایی بازنده شدیم و فرصت صعود به دیدار فینال را از دست دادیم. بدون شک عملکرد دروازه‌بان سویا در این بازی فوق‌العاده بود اما شکل بازی ما در فرصت‌های ایجاد شده اصلاً مناسب نبود و درست از موقعیت‌ها استفاده نکردیم.


سرمربی تیم منچستریونایتد افزود: در دیداری بازنده شدیم که فرصت‌های بیشتری داشتیم اما در استفاده از موقعیت‌های گلزنی فرصت‌طلب نبودیم. نیاز به تقویت تیم را در این مسابقه کاملاً حس کردم و باید برای پیشرفت تیم گام‌های مهمی برداریم. در هر مسابقه باید در استفاده از فرصت‌ها هوشیار باشیم تا در پایان دیدار افسوس نخوریم.


سولسشر خاطرنشان کرد: برای خرید بازیکنانی که بتوانند به تیم برای رسیدن به اهدافی که دارد، باید دقت زیادی داشت. در زمان جذب بازیکنان دیدار با سویا را هم آنالیز خواهیم کرد تا به این موضوع پی ببریم که در چه نقاطی از زمین نیاز به بازیکن داریم. علاقه‌ای به خریدهای بزرگ ندارم و به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند خیلی زود در ترکیب تیم جا بیفتند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته