دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1399 - 16:49
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل تأکید کرد؛

لزوم حفظ کرامت و سلامت جامعه هدف در رزمایش کمک‌های مؤمنانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با توجه به اهمیت برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه گفت: حفظ کرامت و سلامت جامعه هدف مهم‌ترین موضوع در رزمایش کمک‌های مؤمنانه است.
کد خبر : 508485
photo5893283502433091360.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، سیدمیرالله حسینی در سومین نشست شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری ‌و تحقق سیاست‌های کلان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه «از غدیر تا عاشورا» در فعالیت‌های فرهنگی ضروری است.


وی افزود: در باورهای دینی و مذهبی کمک به مؤمنان جزئی از فرایض دینی ماست و در این راستا برای کیفیت‌بخشی به حوزه‌های مختلف فرهنگی با نگاهی دقیق و منسجم تلاش خواهیم کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برنامه‌محوری و برنامه‌ریزی اصولی را لازمه فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه این عنوان کرد و ادامه داد: حوزه فرهنگی باید با کمک و راهنمایی‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان مازندران برای تبیین و فعال‌سازی برنامه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ عاشورایی اقدام کند.
به گزارش آنا، تشکیل کمیته خیّرین، عملیاتی کردن رزمایش کمک مؤمنانه، برگزاری ویژه برنامه محرم، مسابقه فرهنگی با مسئولیت بسیج کارکنان، جلسه هم‌اندیشی بسیج کارکنان با رئیس دانشگاه و پیشنهاد تأسیس دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در نشست امروز به بحث گذاشته شد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته