دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرویز مظلومی: این برد را به روح غلامحسین مظلومی تقدیم می‌کنم/ هواداران فولاد باید به اسکوچیچ زمان دهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیروزی تیمش مقابل فولاد اهواز در هفته دوازدهم لیگ برتر را به روح برادرش تقدیم کرد.
کد خبر : 50844

به گزارش گروه ورزشی آنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد که با برتری دو بر صفر آبی‌های پایتخت همراه بود گفت: «پیش از هرچیز این پیروزی را به روح غلامحسین مظلومی تقدیم می‌کنم. اما درباره بازی باید بگویم که با توجه به کمبودهایی که داشتیم، بازیکنانم با دل و جان کار کردند و از همه آنها ممنونم. بازی بسیار خوب و زیبایی را شاهد بودیم.»


مظلومی‌ ادامه داد:« اعتقاد من این است که اگر هواداران فولاد به کادر فنی این تیم زمان دهند به مرور بهتر می‌شوند. در این بازی به خواسته‌هایمان رسیدیم و با توجه به گل نخستی که به ثمر رساندیم می‌توانستیم گل‌های دیگر را هم به فولاد بزنیم. فولاد هم موقعیت‌هایی داشت و به طور کلی می‌توانم بگویم بازی تاکتیکی و خوبی را به نمایش گذاشتیم و مردم از این بازی لذت بردند.»


سرمربی استقلال درباره بازی ندادن به خسرو حیدری خاطرنشان کرد: «خسرو دیر به تیم اضافه شد و به نظرم نمی‌توانست کارایی همیشگی را داشته باشد. از طرفی امید ابراهیمی هم سه کارته بود اما بازیکنان جایگزین به خوبی توانستند از عهده وظایف خود برآیند. واقعیت این است که ما یک تیم هستیم و همه با اتحاد و همدلی در کنار یکدیگر کار می‌کنیم. کادر فنی، پزشکی، تدارکات و مدیریت همگی برای موفقیت تیم با تمام وجود تلاش می‌کنند.»


مظلومی در مورد اینکه بازیکنان ملی‌پوش دیر به جمع تیم اضافه می‌شوند، گفت: «یک گله‌ کردم که ملی پوشان دیر به تیم ‌ها اضافه می‌شوند. باشگاه از بازیکن به دلیل اینکه نیاز دارد مجبور است استفاده کند و وقتی بازیکنان دیر از اردوی تیم ملی باز گردند احتمال مصدومیت آنها بالا می‌رود. در این شرایط تیم ملی هم ضرر می‌کند.اگر بازی ها یکی دو روز دیرتر برگزار می شد اتفاق خاصی نمی افتاد البته سازمان لیگ هم می خواهد بازی ها را به موقع برگزار کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته