دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقلال صدرجدول را پس گرفت/ اسکوچیچ باز هم به مظلومی باخت

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در زمین فولاد خوزستان ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد و صدر جدول را از استقلال خوزستان باز پس گرفت تا به تنهایی در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرد.
کد خبر : 50826

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید. برای استقلال در این دیدار جابر انصاری در دقیقه 56 و پروپئیچ در دقیقه 88 گلزنی کرد. استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند. استقلال خوزستان با ۲۲ امتیاز و ذوب آهن با ۲۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.


دو تیم فولاد و استقلال در این دیدار در حالی به مصاف هم رفتند که قبل از تعطیلی رقابت‌های لیگ و جام حذفی، آخرین مصاف آنها نیز از سری رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر بود که البته این مسابقه در تهران با برتری 3 بر استقلالی‌ها به پایان رسید.


استقلال در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما نتوانست از برتری خود سودی ببرد. در نیمه دوم استقلال کار را با حملات خود آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 56 مزد برتری خود در نیمه دوم را گرفت و توسط جابر انصاری به گل رسید. در این صحنه روی پاس برزای، جابر انصاری با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه فولاد فرستاد تا شاگردان مظلومی با یک گل از حریف اهوازی پیش بیافتند.


در ادامه نیمه دوم مسابقه و در لحظات پایانی این استقلال بود که در دقیقه 88 مسابقه توسط پروپیچ و روی نفوذ این بازیکن موفق شد گل دوم این تیم را به ثمر برساند تا تقریباً برد شاگردان مظلومی و کسب 3 امتیاز میدان اهواز برای آبی‌ها قطعی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته