دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1399 - 14:24
بهروزیان‌نژاد در گفتگو با آنا:

250 پرس غذای گرم بین نیازمندان شادگانی توزیع شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی این دانشگاه در مرداد 99 را تشریح کرد و از طبخ و توزیع 250 پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 508179
3خبر از واحد شادگان-از ديدار با خانواده معظم شهدا، اطعام به ايتام ونيازمندان و تشکيل کميته مومنانه (1).jpg

محمد بهروزیان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از شادگان، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی مرداد 99 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان ارائه کرد و با اشاره به مدیون‌بودن جامعه به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم آنان از دیدار مسئولان واحد شادگان، سپاه پاسداران و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه با خانواده‌ها خبر داد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان افزود: در دیدار با خانواده شهید فوزی مانع بوحمیدی، علاوه‌بر شنیدن دغدغه‌های خانواده معظم شهید توسط مسئولان از آنان با اهدای گل و هدیه‌ تجلیل شد.


بهروزیان‌نژاد ادامه داد: با توجه به نقش و جایگاه مهم دانشگاه در سطح شهرستان و منطقه، دانشگاه باید در انجام امور فرهنگی و اجتماعی پیش‌قدم باشد. به همین منظور برای مشارکت و کمک به نیازمندان شهرستان شادگان بیش از 250 پرس غذای گرم در واحد شادگان طبخ و میان ایتام و نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.


سرپرست واحد شادگان از تشکیل کمیته کمک مؤمنانه پیرو فرمایش مقام معظم رهبری خبر داد و یادآور شد: در نخستین جلسه کمیته، برکات بسیار خوبی حاصل و مقرر شد از تمام ظرفیت‌های کارکنان، استادان و دانشجویان واحد و شهرستان به‌ویژه خیران در راستای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به‌منظور کمک به نیازمندان استفاده شود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته