دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو ایوانکوویچ: پرسپولیس‌گزینه اول قهرمانی است/ انگشت بازیکنان ملی‌پوشم تاول زده‌ است

سرمربی پرسپولیس گفت: چیزی غیر از برد نباید در انتظارمان در بازی مقابل استقلال اهواز باشد.
کد خبر : 50798

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال اهواز که فردا در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود گفت:«قبل از هر چیز باید بگویم ما گزینه اول قهرمانی هستیم و من با این امر موافق هستم. چیزی غیر از برد نباید در انتظارمان باشد.»
وی ادامه داد: «در بازی فردا استقلال را دست‌کم نمی‌گیریم و شل بازی نمی‌کنیم. به هر حال 20 روز مسابقات لیگ برتر تعطیل بود که این موضوع به طور حتم برای تیم‌های لیگ برتری مشکلاتی را به وجود می‌آورد. در حقیقت ما کمبود بازی داریم و در آرزوی بازی هستیم. پرسپولیسی‌های تیم ملی همه سالم هستند. البته انگشت‌هایشان تاول زده است و این به دلیل بازی روی چمن مصنوعی است.»
سرمربی پرسپولیس در ادامه در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل گوام افزود:«انتظار برد تیم ملی می‌رفت اما باید به این تیم و بازیکنان آن تبریک گفت. از جمله بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس. »
وی درباره احتمال بازی ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی مقابل استقلال اهواز گفت:«این احتمال وجود دارد. البته ممکن است در طول بازی با مشکلاتی مواجه شوند اما امیدوارم آنها اراده خود را به رخ بکشند و هر چه زودتر خود را به شرایط عمومی و تاکتیکی تیم برسانند.»
برانکو درباره مشکلات اخیر داوری و میزان نگرانی خود از داوری گفت:«به این مساله فکر نمی‌کنم. ما همیشه انتظار داریم داوران محترمانه و صادقانه رفتار کنند. البته بی‌عدالتی‌هایی بزرگ رخ داده‌است اما هنوز هم به داوری صادقانه اعتقاد دارم و تمرکزم را روی همکاری و هماهنگی تیم می گذارم.
وی ادامه داد:«دیروز سوشا در تمرین صبح شرکت کرد. تمرین سبکی داشتیم که حضور سوشا در آن نشان از حرفه‌ای گری وی و علاقه وی به پرسپولیس می داد. بعد از ظهر هم ملی پوشان آمدند اما بنسون هنوز نیامده است. »



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب