دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1394 - 09:13
در گفت‌وگو با آنا

رضا قاسمی: به فکر صعود به نیمه نهایی المپیک هستم/ پنج ماه است حقوق نگرفته‌ام

دونده دوی 100 متر تیم ملی دوومیدانی گفت: در حال حاضر در اردوی سه ماهه کیش به‌سر می‌برم و خودم را برای مسابقات آسیایی قطر و جهانی آمریکا، آماده می‌کنم.
کد خبر : 50797

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص وضعیت آمادگی خودش و اردوهای تیم ملی گفت: «بعد از مسابقات ارتش‌های جهان و کسب مقام دوم در این مسابقات با انگیزه زیادی در اردوی آماده سازی کیش شرکت کردم و تا دو ماه آینده هم در این جزیره هستم تا به مرز آمادگی کامل برسم. در حال حاضر وضعیت خوبی دارم و امیدوارم با تمریناتی که پشت سر می گذارم بتوانم نتیجه خوبی در مسابقات پیش رو بگیرم.»


قاسمی در مورد مسابقات آینده تیم ملی دوومیدانی و شانس کسب مدال در این مسابقات بیان داشت: «تیم ملی دوومیدانی در بهمن ماه در مسابقات آسیایی قطر شرکت خواهد کرد و در اسفند ماه هم در مسابقات جهانی که در آمریکا برگزار می شود، شرکت می کنم. در حال حاضر تمرینات را برای حضور در این مسابقات انجام می دهم و قطعا کار جهت گرفتن مدال در این مسابقات بسیار سخت است ولی تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا از این مسابقات با دست پر برگردم.»


دونده دوی صد متر تیم ملی دوومیدانی در مورد رکورد خودش و شانس موفقیت در المپیک ریو با توجه به رکورد فعلی افزود: «در حال حاضر رکورد من 10 ثانیه و 12 صدم ثانیه است و در تمرینات به دنبال آن هستم تا این رکورد را به 10 ثانیه و 8 صدم کاهش دهم و اگر بتوانم این رکورد را در المپیک بزنم، شانس حضور در نیمه نهایی مسابقات را دارم. همه این عوامل نیازمند تلاش ورزشکار و کمک مسئولان است که من تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم به رکوردی که مدنظرم است برسم تا المپیک برای من زنگ تفریح نباشد.»


وی در مورد مشکلات مالی ورزشکاران که قصد حضور در المپیک را دارند، گفت: «به طور حتم همه ورزشکارانی که قصد حضور در المپیک را دارند، مدت زیادی را باید در اردوهای تیم ملی سپری کنند و هیچ درآمدی ندارند. حقوق دو میلیونی که برای ورزشکاران المپیکی در نظر گرفتند، کفاف زندگی یک ورزشکار حرفه ای را نمی دهد که متاسفانه حدود 5 ماه است که همین دو میلیون را هم به حساب من واریز نشده‌ است و از نظر مالی در شرایط خوبی به سر نمی‌برم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته