دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1399 - 17:06
با رعایت کامل پروتکل‌های سلامت صورت گرفت؛

برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری آزمون جامع دکتری با رعایت دقیق و کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر : 507889
IMG_1904.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، مهدی مجلسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 100 دانشجوی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون جامع دکتری در ساختمان شهید مدنی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و با رعایت دقیق و حداکثری پروتکل‌های بهداشتی شرکت کردند.


وی افزود: از تعداد 101 دانشجوی شرکت کننده، 73 نفر مربوط به دانشجویان واحد همدان و 28 نفر از 13 واحد سایر نقاط کشور در قالب طرح تعاون امتحان هستند ضمن اینکه تعداد 22 نفر از دانشجویان واحد همدان نیز در قالب طرح تعاون در 14 شهر دیگر کشور مشغول به امتحان هستند.


مجلسی تشریح کرد: از صبح پنجشنبه 23 مرداد و در چهار نوبت آزمون تا پایان روز، دانشجویان مقطع دکتری واحد همدان در 20 گروه علمی امتحان می‌دهند و آزمون شفاهی نیز به صورت غیرحضوری و آنلاین و در موارد معدودی نیز به‌صورت حضوری و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار می‌‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا گفت: این آزمون در حداکثر دقت و رعایت ضوابط بهداشتی و سلامت افراد برگزار می‌شود و ضدعفونی مداوم، فواصل بیش از 2متری داوطلبان از یکدیگر، غربالگری با استفاده از دستگاه تب سنج، توزیع ماسک و ... از جمله این موارد است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته