دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1394 - 12:11

دستور وزیر کشور برای شناسایی حمله‌کنندگان به موسوی‌لاری

وزیر کشور به استاندار تهران دستور داد ضمن بررسی حادثه عصر روزگذشته(پنجشنبه) شهرستان ورامین، نسبت به شناسایی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی اقدام کند.
کد خبر : 50773

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در صفحه اینستاگرام خود مطلبی منتشر کرده است که در آن خطاب به استاندار تهران نوشته: با انتشار اخباری مبنی بر برهم خوردن تجمعی قانونی در ورامین، لازم است در اسرع وقت موضوع را بررسی کرده و در صورت صحت وقوع چنین اتفاقی که نقض حقوق شهروندی و مغایر با فضای آرام همراه با همدلی و همبستگی ملی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی است، ضمن شناسایی متخلفان، نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام شود.


به گزارش آنا، نخستین نشست مشترک اصلاح‌طلبان ورامین (شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر روزگذشته -پنجشنبه- در حالی در قرچک برگزار شد که گروهی در اعتراض به حضور حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات، به عنوان سخنران برنامه، مقابل محل برگزاری این نشست تجمع غیرقانونی برگزار کردند و مانع حضور وی در این همایش شدند اما در نهایت موسوی‌لاری در این همایش سخنرانی کرد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین و عضو جبهه پایداری، نیز در میان تجمع‌کنندگان حضور داشته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور
ارسال نظر
قالیشویی ادیب