دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 14:35
مهرانپور در گفتگو با آنا:

پیروانی ترسیده و جنگ زرگری راه انداخته است/ پرسپولیس حرفش را درون زمین بزند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: پیروانی قبل از برگزاری دربی 92 جنگ زرگری راه انداخته و دلیل این کار، ترس او از شکست پرسپولیس است.
کد خبر : 507684
3277537.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس دربی 92 را در قالب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برگزار خواهند کرد. دیداری که به‌واسطه برخی اشتباهات داوری در سه بازی اخیر به سود استقلال باعث شده تا افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس اعلام کند از تیم داوری انتظار دارد تا قضاوتی منصفانه در این دیدار داشته باشند.


محمدرضا مهرانپور در خصوص صحبت‌های پیروانی پس از مشخص شدن رقابت استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: تمام داوران ما با شرف هستند. در مقابل اندک پولی وقت و انرژی بسیار زیادی صرف می‌کنند. در طول رقابت‌های این فصل تمامی تیم‌ها از اشتباهات سهوی داوری متضرر و منتفع شده‌اند. البته برای تیم‌های بزرگ‌تر بیشتر شده است. شاید برای تیم‌های پایین جدول در بوق و کرنا نشود ولی تیم‌های شاخص اشتباهاتی که به ضررشان باشد را بزرگ می‌کنند و زمانی که از اشتباه داوری سود می‌برند، ترجیح می‌دهند که سکوت کنند. در حالی که اشتباه داوری جزئی از مسابقه است.


وی افزود: محال و غیرممکن است در تمام دیدارهای این فصل داوران همواره به نفع استقلال اشتباه کرده باشند. افشین پیروانی قبل از برگزاری بازی جنگ زرگری راه انداخته و دلیل این کار، ترس او از شکست پرسپولیس است. باید به تیمی که در چهار فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده تبریک گفت ولی چقدر خوب است که قهرمان لیگ برتر ایران حرفش را درون زمین بزند. او بحث داوری را قبل از برگزاری مسابقه پیش کشیده تا زمانی که پرسپولیس بازنده شد، بهانه‌ای برای شکست تیمش داشته باشد و مقابل هواداران پرسپولیس دستش خالی نماند.


پیشکسوت استقلال در خصوص غیبت تماشاگران در دربی 92 عنوان کرد: تنها نقطه ضعف تقابل پرسپولیس و استقلال، غیبت تماشاگران است. آرزو می‌کنم تمامی مردم دنیا از شر این ویروس دور باشند تا هواداران بتوانند بار دیگر به ورزشگاه‌ها بازگردند. قطعاً برگزاری دربی بدون حضور تماشاگران از جذابیت‌های بیرون زمین می‌کاهد ولی جدیت دو تیم درون زمین ادامه خواهد داشت. این بازی در قالب جام حذفی برگزار خواهد شد و دیگر هیچ‌یک از مربیان احتیاط را چاشنی کارش نخواهد کرد چون باید برنده از این زمین خارج شود.


وی با اشاره به این موضوع که باید به فرهاد مجیدی فرصت داد، تأکید کرد: بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی استقلال با فرهاد مجیدی روند رو به رشدی را در هفته‌های اخیر طی می‌کند. او در کنار خود مجید نامجومطلق و بهزاد غلامپور را می‌بیند و به‌خصوص در آخرین بازی استقلال که برابر سپاهان برگزار شد، شاهد نمایش متفاوتی از آبی‌پوشان بودیم. من قبل از اینکه مجیدی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی بگیرد، گفته بودم باید از این مربی جوان و خوش‌فکر حمایت کنیم تا در آینده به یکی از بهترین مربیان ایران تبدیل شود. او مربی بااستعدادی است و قطعاً نتایج بسیار خوبی در آینده کسب خواهد کرد.


مهرانپور در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از دربی 92 چیست، عنوان کرد: جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. پرسپولیس و استقلال در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد تا در این مسابقه برنده شوند. بازیکنان استقلال در بازی‌های اخیر نشان دادند حرف فرهاد مجیدی را بهتر متوجه شده و آن را درون زمین اجرا می‌کنند. امیدوارم بعد از تماشای یک بازی زیبا نام استقلال را به‌عنوان دربی 92 مشاهده کنیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته