دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 12:24
حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با آنا:

قوه قضائیه با سوءاستفاده‌کنندگان از املاک عمومی برخورد کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: وه قضائیه و بنیاد مستضعفان با مسئولانی که از املاک عمومی و حکومتی استفاده شخصی می‌کنند باید برخورد جدی داشته باشند.
کد خبر : 507632
139506100915353208531094.jpg

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره فاصله گرفتن برخی مسئولان از ساده‌زیستی اظهار کرد: مسئولان باید سبک زندگی ائمه و امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهند، اما متأسفانه برخی از مسئولان هنوز به این باور نرسیدند که در نظام اسلامی زندگی می‌کنند؛ بنابراین زندگی اشرافی و مملو از تجمل‌گرایی نه به نفع آنهاست و نه به نفع نظام.


وی افزود: مسئولان باید زندگی متعادل، ارزشی و به دور از افراط و تفریط را در پیش بگیرند.


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره اظهارات اخیر رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص استفاده شخصی برخی مسئولان از اموال عمومی گفت: اگر مسئولی استفاده شخصی از اموال عمومی و دولتی داشته باشد، اقدامی غلط و نابخردانه است، اما اگر در این املاک برای نظام و مردم کار می‌کنند، مشکلی نیست.


ابراهیمی با بیان اینکه مسئولان باید مانند مردم زندگی کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان نباید طوری زندگی کنند که موجب حسرت مردم شوند؛ پس مسئولان در ساده‌زیستی باید الگوی مردم باشند.


وی تصریح کرد: قوه قضائیه و بنیاد مستضعفان با مسئولانی که از املاک عمومی و حکومتی استفاده شخصی می‌کنند باید برخورد جدی داشته باشند، اما نباید مسئولی که از این املاک در راستای خدمت به نظام و مردم استفاده می‌کند،  مورد حمله و انتقاد قرار گیرد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: ساده زیستی فتاح
ارسال نظر
هلدینگ شایسته