دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

هادی طباطبایی: مربیان لیگ برتری نهایت همکاری را با تیم امید انجام دادند/صعود به المپیک دور از دسترس نیست

مربی تیم ملی گفت: تیم ملی در آذر ماه اردوی 10 روزه ای را در ترکیه برگزار خواهد کرد و بعد از آن، آخرین مرحله آماده سازی را در اردوی 4 روزه کیش به اتمام می رسانیم.
کد خبر : 50760

هادی طباطبایی در گف‌توگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد اردوهای آینده تیم ملی امید در آستانه مسابقات مقدماتی المپیک گفت:«در 11 آذر ماه یک اردوی 10 روزه در ترکیه برگزار خواهیم کرد و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا شرایط را برای انجام دو بازی تدارکاتی در ترکیه فراهم کنند، بعد از این اردو و پس از بازگشت به ایران به مدت 4 روز در کیش اردو می زنیم. و در آنجا با یکی از تیم های شرق آسیا بازی می کند و احتمالا اردوی کیش، آخرین مرحله اردوهای تیم ملی در آستانه مسابقات مقدماتی المپیک است.»


طباطبایی در مورد همکاری مربیان تیم‌های لیگ برتر با تیم ملی امید افزود: «مربیان لیگ برتری نهایت همکاری را با ما داشتند و کادر فنی تیم ملی از این نظر از همه این مربیان تشکر می کند. تنها زمانی که تیم ملی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در قطر حضور داشت، یکی از مربیان لیگ برتر با ارسال پیامکی برای یکی از اعضای کادر فنی، از سرمربی تیم خواست تا از بازیکن تیمش کمتر در ترکیب تیم ملی استفاده شود.»


طباطبایی‌در ادامه در مورد اردوی تیم ملی در امارات و اهدافی که در این اردو مدنظر کادر فنی بود، گفت:«اردوی خوبی را در امارات برگزار کردیم و در راستای برنامه‌ریزی که قبل از اعزام به امارات داشتیم و اهدافی که تعیین کردیم، به هدف خودمان در این اردو رسیدیم. بعد از مسابقات غرب آسیا به دنبال آسیب‌شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت تیم ملی بودیم که خوشبختانه در بازی مقابل استرالیا نقاط ضعف و قوت تیم ملی را شناختیم و در اردوهای بعدی بدنبال رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خودمان هستیم.»


وی در خصوص صعود تیم ملی امید به مسابقات المپیک گفت:« خوشبختانه همه اعضای تیم ملی اعم از بازیکنان و کادر فنی و مسئولان عزم خود را جزم کردند تا بعد از 40 سال تیم امید به المپیک صعود و آرزوی همه مردم ایران را برآورده کند. بازیکنان فعلی که در تیم بازی می کنند، پتانسیل صعود به المپیک را دارند و با همت این بچه ها و کمک فدراسیون و دعای مردم، صعود به المپیک دور از دسترس نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته