دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور مسئولان استانی صورت گرفت؛

گشایش مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.
کد خبر : 507589
n1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت(ع) صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسئولان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گشایش یافت.


هدف گشایش مرکز نیکوکاری در واحد شهرکرد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم اظهار کرد: در راستای کمک‌های مؤمنانه و شناسایی دانشجویان بی‌بضاعت، مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به همت مسئولان، استادان، کارکنان و خیرین این دانشگاه گشایش یافت.


قاسمی‌نژاد هدف از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را زیرپوشش قرار دادن دانشجویان آسیب‌دیده و بی‌بضاعت عنوان کرد و افزود: این دانشجویان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و تحصیلی می‌توانند مانند سایر دانشجویان دانشگاه به فعالیت بپردازند.


توسعه مشارکت‌های مردمی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز درباره وظایف مجموعه کمیته امداد گفت: توسعه مشارکت‌های مردمی از وظایف این نهاد بوده که امید است با گشایش مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، شاهد افزایش روزافزون این مشارکت‌ها باشیم.


علی ملک‌پور با بیان اینکه تعداد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) 37 هزار خانوار با جمعیت حدود 90 هزار نفر است، تصریح کرد: به‌کارگیری بودجه تعهدی از کارهایی بوده که انجام آن در سال 99 تأکید شده است، به‌طوری که 60 درصد اعتبارات از کمک‌های مردمی و 40 درصد از منابع دولتی تأمین می‌شود.


وی با بیان این مطلب که در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی، هزار و 100 دانشجو و طلبه زیر پوشش کمیته امداد است؛ ادامه داد: سعی ما در مجموعه کمیته امداد برطرف کردن نیاز خانواده‌هاست.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته