دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 11:12
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی داراب مطرح کرد؛

کاهش مشکلات دانشگاه‌ها با توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی و ساختار فکری دانشجویان باعث کاهش مشکلات در دانشگاه‌‌ها می‌شود.
کد خبر : 507581
unnamed.png

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از داراب، جعفر شریعتی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان داراب گفت: توجه اصولی و عمیق به مسائل فرهنگی و تربیتی و ساختار فکری دانشجویان باعث کاهش معضلات و مشکلات در دانشگاه‌‌ها می‌شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت بالای بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان و ایجاد تعاملات مثبت با مجموعه فرهنگی شهرستان و در رأس آن سپاه، شرایط مطلوبی در زمینه گسترش و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب به‌وجود آید.


ایجاد رونق اقتصادی با رشته‌های پرمخاطب


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب نیز شرایط خوب و مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب را یادآور شد و گفت: این دانشگاه به‌عنوان دانشگاه مادر در شهرستان و برخورداری از استادان مجرب، همواره به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های مطرح شهرستان و استان فارس به‌شمار می‌رود.
محمدحسین هاشمیان با تشکر از تلاش‌های رئیس قبلی دانشگاه و تبریک انتصاب شریعتی افزود: با توجه به توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های بسیار مناسب موجود در این دانشگاه فرصت خوبی است تا با توسعه و راه‌اندازی رشته‌های پرمخاطب و متناسب با نیاز مردم منطقه باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه شد.
وی با حمایت از رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب یادآور شد: با روحیه انقلابی و با‌انگیزه و خوشنامی که در رئیس جدید و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب سراغ داریم، امیدواریم که با نگاه عالمانه به رویکرد مسائل فرهنگی، استفاده از ظرفیت استادان، کارکنان و دانشجویان و استفاده از ظرفیت شهرستان شاهد حرکت رو به جلو، پیشرفت، رشد و شکوفایی این واحد دانشگاهی باشیم.
به گزارش آنا، در این دیدار مجتبی صمدی مدیر حراست، امید منصوب مدیرکل توسعه مدیریت و منابع و ناصر صالحی معاون سمای این دانشگاه جعفر شریعتی را همراهی کردند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته