دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
«مرضیه» روی آنتن شبکه دو؛

سر و کله یک سریال تکراری دیگر روی آنتن سیما/ آنتنی که زیادی یخ می‌زند!

بخش نمایشی کنداکتور تلویزیون دوباره پخش چندباره سریال‌های تکراری را در دستور کار خواهد گذاشت.
کد خبر : 507553
1398060909555574018250054.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،  برنامه نمایشی آنتن سیما روزهای نسبتاً سردی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر خبری از سریال‌های تازه روی آنتن سیما نیست و به نظر این روند همچنان نیز ادامه خواهد یافت.


در تازه‌ترین خبر گویا قرار است با اتمام «شاهرگ» که اخیراً به پخش خود از آنتن شبکه دو سیما پایان داد، سریال «مرضیه» دوباره روانه آنتن این شبکه شود. بر این اساس هم این مجموعه به کارگردانی فلورا سام پخش خود را از  شنبه، ۲۵ مرداد آغاز می‌کند.


سریال مرضیه


با این حساب گویا برنامه شبکه دو در ایام محرم نیز مجموعه نمایشی جدیدی نخواهد داشت و روی «مرضیه» شانزده قسمتی، حساب باز کرده است.


این سریال که با بازی زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی همراه است و توسط مجید اوجی، تهیه‌کننده فقید تلویزیون ساخته شده پیش از این نیز شهریورماه 98  به پخش رسیده بود.


نکته جالب برنامه پخش دیگر شبکه‌های سیماست که آنان نیز درحال حاضر سریال جدیدی را روی آنتن ندارند؛ شبکه سه برنامه همیشگی و 20:45 دقیقه خود را به پخش فیلم‌های سینمایی اختصاص داده و ساعات قبل از آن نیز «بانوی عمارت» را مجدداً درحال پخش دارد. شبکه یک سیما نیز همچنان متمرکز بر پخش چندباره «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی متمرکز است.


مجموعه تلویزیونی "معراجی ها"


بنابراین حداقل در دهه اول محرم به نظر شاهد سریال نمایشی جدیدی نخواهیم بود مگر اینکه شبکه سه بتواند تولیداتی همچون «زمین گرم» سعید نعمت‌الله را به پخش شبانه خود برساند.


درحالی که سریال‌های زیادی پیش از این به تصویربرداری رسیده‌اند و یا در دوره کرونا به ضبط خود ادامه می‌دهند، برنامه‌ریزی تلویزیون برای پخش این تولیدات نظم مشخصی ندارد و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.


این در حالی است که با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر فرصت پخش کارهای طنز و کمدی از بین خواهد رفت. ای کاش سیما به جای پخش آثاری مثل «مرضیه» و یا «بانوی عمارت» کارهای طنز پربیننده و پرطرفدار قدیمی را حداقل به صورت گلچین شده پخش می‌کرد. قطعاً در روزهای دهه ولایت و همزمان با اعیاد قربان و غدیر، پخش حداقل گلچینی از آثاری مثل «پاورچین» و یا «شب‌های برره» بسیار مناسب‌تر بود تا وضعیت فعلی.


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: سریال ایرانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته