دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 23:00
اصلانی:

متقاضیان ودیعه مسکن از فردا می‌توانند به بانک مراجعه کنند

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افرادواجد شرایط پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی اسامی آن‌ها وارد کارتابل بانک‌ها می‌شود و می‌توانند از فردا با مراجعه به بانک تشکیل پرونده دهند.
کد خبر : 507520
1.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از صداوسیما، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره جزئیات دریافت ودیعه مسکن ، اظهار کرد: با پایش درخواست متقاضیان دریافت وام مسکن تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر واجد شرایط بودند و پرونده آن‌ها نهایی شده است.


وی گفت:​ اسامی افرادی که پالایش می‌شوند و بانکشان را در سامانه طرح اقدام ملی انتخاب می‌کنند به شعب بانک‌ها ارسال می‌کنیم.


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این افراد پس از انتخاب بانک خود در سامانه طرح اقدام ملی اسامی آن‌ها وارد کارتابل بانک‌ها می‌شود و می‌توانند از فردا با مراجعه به بانک تشکیل پرونده دهند و پرونده خود را دقیق تکمیل و مدارک مورد نیاز را تحویل بانک دهند.


اصلانی گفت:​ از زمانی که متقاضیان به بانک‌ها معرفی می‌شوند تا زمان دریافت وام طبق مقررات بانک مطابق با دریافت سایر تسهیلات عمل می‌شود.


وی افزود:​ اعتبار وام ودیعه مسکن تأمین شده است و متقاضیانی که واجد شرایط هستند بعد از مراجعه به بانک و تشکیل پرونده اگر زمان اجاره‌نامه به شهر محل درخواست با شرایط دریافت وام انطباق داشته باشد می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.


مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تاکنون یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر با کد ملی معتبر پیامک زدند، اما رقم پیامک‌های دریافت شده بیشتر از این رقم است، ولی نامعتبر هستند و یا از یک کد ملی چند بار پیامک زده شده است.


اصلانی افزود: تعداد کسانی که اطلاعات خود را تکمیل کردند ۳۲۸ هزار نفر بودند که تاکنون ۷۰ هزار نفر از آن‌ها پالایش شدند و بقیه نیز به مرور پالایش می‌شوند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته