دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمد نوری: از پرسپولیس پیشنهادی به دستم نرسیده است

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص بازگشت محمد نوری به پرسپولیس شنیده می‌شود. موضوعی که برای هواداران پرسپولیس بااهمیت است.
کد خبر : 50749

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس در این باره گفت:« درباره دلیل حضورم در تیم مسیمیر قطر بارها صحبت کردم و اصلا این حضور به دلیل مسائل مالی اتفاق نیفتاد. پولی که اینجا میگیرم بسیار نزدیک به قراردادم در پرسپولیس بود و اینطور نبود که به خاطر پول از این تیم جدا شوم.»
محمد نوری ادامه داد:« البته شرایط در اینجا آن‌طور که باب میلم بود پیش نرفته است و مسوولان باشگاه در بستن تیم آنطور که باید در حد لیگ ستارگان هزینه نکرده‌‌اند و این باعث شده است تا به اینجای لیگ نتایج خوبی کسب نکنیم.»
محمد نوری درباره حضورش در پرسپولیس هم گفت: «پرسپولیس را همیشه خانه خودم می‌دانم. من اکنون به مسیمیر تعهد دارم و طبق قانون بازیکن این تیم محسوب می‌شوم. تمام توان و تلاشم را در هفته های اخیر برای موفقیت تیمم گذاشته‌ام؛ البته پیشنهادی هم از سوی پرسپولیس به من نشده است.»
وی ادامه داد:«این کاملا طبیعی است که آنها با توجه به قراردادم با مسیمیر و بازی‌های باقی مانده تا نیم‌فصل مسئولان پرسپولیس صحبتی با من نکنند.»
نوری در پایان گفت:« امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های باقی‌مانده موفق باشد و برای هواداران این تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم. در مورد شایعاتی هم که گفته می شود باز هم می گویم که پرسپولیس تاکنون پیشنهادی به من نداده است و من هم اکنون با مسیمیر قرارداد دارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته