دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 17:29
بیانیه پایانی دومین نشست هم اندیشی احزاب جبهه مقاومت؛

تشکیل دبیرخانه احزاب عضو مقاومت در ایران حرکتی در راستای مقابله با توطئه دشمن است

دومین نشست بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.
کد خبر : 507477
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دومین اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


به نام خدا بیانیه پایانی اجلاس بین‌المللی احزاب و گروه‌های حامی مقاومت


1- وحدت و انسجام ملت‌های اسلامی منطقه در برابر توطئه‌های مثلث غربی، عربی و عبری، ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.


2- اعضای جلسه با حمایت از مقاومت لبنان و فلسطین و بحرین و یمن تداوم آن را خواستار و تنها راه پیروزی می‌دانند.


3- یکپارچگی احزاب مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان و هماهنگی را لازم میدانیم.


4- انفجار بندر بیروت که خسارات سنگینی را بر مردم عزیز لبنان وارد کرد بی‌شک ناشی از توطئه خارجی و فساد داخلی است و حزب‌الله سرافراز خواهد بود.


5- جنگ 33 روزه و پیروزی حزب‌الله بر رژیم اشغالگر قدس معادلات منطقه را بسود جبهه مقاومت تغییر اساسی داد و ازآن‌پس اسرائیل سیر نزولی خود را در منطقه طی می‌کند، به‌گونه‌ای که از آن زمان تاکنون اقتدار حزب‌الله امنیت لبنان در برابر اسرائیل را حفظ و حلقه محاصره رژیم اشغالگر را از طریق سوریه تنگ‌تر کرده است این جنگ جلوه‌ای از آثار ارزشمند مقاومت است که پیروزی‌های بعدی در جنگ 22 روزه و 4 روزه ز فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها را رقم زد.


6- احزاب مقاومت با الهام از استراتژی مقاومت که توصیه مستمر رهبر انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای است، از مقاومت مردم در تمام جبهه‌ها حمایت می‌کنند.


7- قرن پانزدهم، قرن اسلام و توسعه‌ی اقتدار، آن در جهان است و مسلمانان باامید به آینده از چالش‌های دست‌ساز استکبار عبور خواهند کرد.


8- قدس بدون هیچ تردیدی به دامن اسلام و مسلمین بر خواهد گشت و توطئه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها در معامله قرن و تصاحب اراضی کرانه باختری ره به‌جایی نخواهد برد، چراکه اسرائیل در حال فروپاشی است.


9- احزاب عضو مقاومت با تشکیل دبیرخانه در ایران حرکت هماهنگ و منسجمی را در راستای تقویت مقاومت و مقابله با توطئه دشمنان دنبال خواهند کرد.


10- جبهه‌ی مقاومت مکتب سردار شهید سلیمانی فرمانده سپاه قدس را سرلوحه فکر و عمل همه سپاهیان قدس دانسته و انتقام سخت خود را از قاتلان این سردار رشید اسلام خواهد گرفت.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته